Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Knappe dash en dito stuurwiel. Maar ze hebben precies wel overdreven met het aantal knopkes op de middenconsole. Het ziet er op 't eerste zicht nog drukker en onoverzichtelijker uit dan op een Panamera.
Vroeger maakte Porsche al tractors, maar die bleven ten minste in de velden en kwamen niet op straat.
Een Porsche Diesel was en zal altijd een tractor blijven, zo klinken ze en zo moeten ze genoemd worden voor mij.
Ze hebben hun ziel verkocht met de Cayenne en doen het opnieuw met deze misbaksel voor een Porsche.
Het is al erg genoeg dat ze een berline verkopen...
Hier een mooie foto van de Macan in het rood :
2014 Porsche Boxster 981 2015 BMW serie 2 Cab 220d
Vroeger maakte Porsche al tractors, maar die bleven ten minste in de velden en kwamen niet op straat.
Een Porsche Diesel was en zal altijd een tractor blijven, zo klinken ze en zo moeten ze genoemd worden voor mij.
Ze hebben hun ziel verkocht met de Cayenne en doen het opnieuw met deze misbaksel voor een Porsche.
Het is al erg genoeg dat ze een berline verkopen...
Hier een mooie foto van de Macan in het rood :
Zonder de Cayenne bestond Porsche nu niet meer, dat werd hier al wel genoeg gezegd denk ik.
Het is ziel verkopen, mee doen met de rest, meer betaalbare modellen aanbieden met kleinere motoren. Maar daardoor wel een lekkere 991 kunnen maken. Of de nieuwe Boxschter en Cayman bijvoorbeeld.
Of je gaat failliet en maakt helemaal niets meer.
De bazen van Porsche hebben voor het eerste gekozen, of jíj dat nu leuk vindt of niet.
Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
Zonder de Cayenne bestond Porsche nu niet meer, dat werd hier al wel genoeg gezegd denk ik.
Het is ziel verkopen, mee doen met de rest, meer betaalbare modellen aanbieden met kleinere motoren. Maar daardoor wel een lekkere 991 kunnen maken. Of de nieuwe Boxschter en Cayman bijvoorbeeld.
Of je gaat failliet en maakt helemaal niets meer.
De bazen van Porsche hebben voor het eerste gekozen, of jíj dat nu leuk vindt of niet.
Dat is absoluut niet zeker en zal nooit geweten worden.
Dat is typisch de redenering van de diesel freaks en welgelovige mensen
Ik betwijfel zelf zéér sterk deze stelling, dit werd ook al gezegd in de 70 en in de 80... kijk naar Ferrari, die overleven het wel zonder hun ziel te verkopen om de aandeelhouders nog rijker te maken.
Ze moeten niet meedoen, zoals je zegt, en het gaat hun goed.
.
De Cayenne is 50% van de verkoop.. triestig en zielig voor een merk van sportwagen.
Porsche en nu dus VAG wil gewoon de merk uitbreiden om nog meer geld uit te halen, dat is alles wat ze voor gekozen hebben.
Dus inderdaad is het gewoon hun ziel verkopen voor meer geld.
Willen ze een grotere marktsegement inpalmen, dat ze een 914 uit brengen of een kleine roadster.
Maar geen lompe lelijke misbaksel zoals de Cayenne, Macan of Panamera.
nb: ik ben een Porsche rijder en fanaat al 30jaar.
2014 Porsche Boxster 981 2015 BMW serie 2 Cab 220d
Comment