Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche Macan

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• freude am fahren

Comment

• freude am fahren

Comment

• freude am fahren

Comment

• freude am fahren

Comment

• www.bild.de/auto/auto-news/porsche-macan/porsche-macan-29701858.bild.html

Comment

• Bron: [www.carscoops.com]
              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Volgens mij gaat heel de motorkap openklappen "mini-style"

Comment

• Iemand idee van lanceringsdatum?

Comment

• Maart volgend jaar in de showroom.
                    BMW X5 45e

Comment

• Comment

• een stopwatch op het dashboard, net wat je nodig hebt op een tiguan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                          Maart volgend jaar in de showroom.
                          Zal verkopen als zoete broodjes denk ik.
                          2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                          2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                          2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                            Zal verkopen als zoete broodjes denk ik.
                            +1 denk het ook
                            2010 BMW 116d hatch M-pakket

Comment

• Knappe dash en dito stuurwiel. Maar ze hebben precies wel overdreven met het aantal knopkes op de middenconsole. Het ziet er op 't eerste zicht nog drukker en onoverzichtelijker uit dan op een Panamera.

Comment

• Gaan ze deze Macan ook uitbrengen met viercilinder diesels, of gaan het min. allemaal zescilinders blijven?
                                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Ook 4 cyl. benzine én diesel
                                  2021 Taycan 4S
                                  2021 Lexus UX250h

Comment

• Vroeger maakte Porsche al tractors, maar die bleven ten minste in de velden en kwamen niet op straat.
                                    Een Porsche Diesel was en zal altijd een tractor blijven, zo klinken ze en zo moeten ze genoemd worden voor mij.

Ze hebben hun ziel verkocht met de Cayenne en doen het opnieuw met deze misbaksel voor een Porsche.
                                    Het is al erg genoeg dat ze een berline verkopen...

Hier een mooie foto van de Macan in het rood :

2014 Porsche Boxster 981
                                    2015 BMW serie 2 Cab 220d

Comment

• wel een prachtexemplaar van de macan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door blue8300 Bekijk Berichten
                                        Vroeger maakte Porsche al tractors, maar die bleven ten minste in de velden en kwamen niet op straat.
                                        Een Porsche Diesel was en zal altijd een tractor blijven, zo klinken ze en zo moeten ze genoemd worden voor mij.

Ze hebben hun ziel verkocht met de Cayenne en doen het opnieuw met deze misbaksel voor een Porsche.
                                        Het is al erg genoeg dat ze een berline verkopen...

Hier een mooie foto van de Macan in het rood :
                                        Zonder de Cayenne bestond Porsche nu niet meer, dat werd hier al wel genoeg gezegd denk ik.
                                        Het is ziel verkopen, mee doen met de rest, meer betaalbare modellen aanbieden met kleinere motoren. Maar daardoor wel een lekkere 991 kunnen maken. Of de nieuwe Boxschter en Cayman bijvoorbeeld.
                                        Of je gaat failliet en maakt helemaal niets meer.

De bazen van Porsche hebben voor het eerste gekozen, of jíj dat nu leuk vindt of niet.
                                        Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                                        • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                                        • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                                        • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk Berichten
                                          Zonder de Cayenne bestond Porsche nu niet meer, dat werd hier al wel genoeg gezegd denk ik.
                                          Het is ziel verkopen, mee doen met de rest, meer betaalbare modellen aanbieden met kleinere motoren. Maar daardoor wel een lekkere 991 kunnen maken. Of de nieuwe Boxschter en Cayman bijvoorbeeld.
                                          Of je gaat failliet en maakt helemaal niets meer.

De bazen van Porsche hebben voor het eerste gekozen, of jíj dat nu leuk vindt of niet.

Dat is absoluut niet zeker en zal nooit geweten worden.
                                          Dat is typisch de redenering van de diesel freaks en welgelovige mensen

Ik betwijfel zelf zéér sterk deze stelling, dit werd ook al gezegd in de 70 en in de 80... kijk naar Ferrari, die overleven het wel zonder hun ziel te verkopen om de aandeelhouders nog rijker te maken.
                                          Ze moeten niet meedoen, zoals je zegt, en het gaat hun goed.
                                          .

De Cayenne is 50% van de verkoop.. triestig en zielig voor een merk van sportwagen.
                                          Porsche en nu dus VAG wil gewoon de merk uitbreiden om nog meer geld uit te halen, dat is alles wat ze voor gekozen hebben.
                                          Dus inderdaad is het gewoon hun ziel verkopen voor meer geld.

Willen ze een grotere marktsegement inpalmen, dat ze een 914 uit brengen of een kleine roadster.
                                          Maar geen lompe lelijke misbaksel zoals de Cayenne, Macan of Panamera.

nb: ik ben een Porsche rijder en fanaat al 30jaar.
                                          2014 Porsche Boxster 981
                                          2015 BMW serie 2 Cab 220d

Comment

Working...
                                          X