Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo 4C GTA

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

jawadde, knap spel.... enkel de motorkap vind ik niet mooi, mist iets
    is dat een matte lak of een wrap ?

Comment

Zeer knap, maar lijkt imo té veel op de 8C... Krijg er een 'willen maar niet kunnen' gevoel van.

Comment

Prachtig!

Comment

Bij de 8C was de eerste reactie gewoon voor of tegen.Maar die auto was gewoon af en uniek.
          Nu reageert bijna iedereen van "ja maar...",dat is nooit goed compromissen van de eerste aanblik.

Wat een verschil met de prototype´s die vorig jaar in genéve stonden.
          Het is zeer spijtig dat ze niet voor het idee van Pininfarina gekozen hebben.De Duettottanta,die was tenminste sierlijk gelijnd., en ze konden er nog een mooie coupé van maken ook.

+ YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Technisch was deze ook heel makkelijk te realiseren voor Alfa,nu zal er een deel van de winst en misschien ook de productie naar KTM gaan.

Extreem,maar wel de ster van de show vorig jaar,de Pandion.
          Telkens ik deze auto zie ontdek ik meer lijnen en zie hem steeds liever.
          Okay,die deuren zijn er mogelijks wat over,maar het blijft teminste een compleet eigen product en geen samenraapsel van hetgeen momenteel op de markt is.

Hadden ze tenminste het design van de neus in alle nieuwe modellen gebruikt.

+ YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
            Bij de 8C was de eerste reactie gewoon voor of tegen.Maar die auto was gewoon af en uniek.
            Nu reageert bijna iedereen van "ja maar...",dat is nooit goed compromissen van de eerste aanblik.
            Kreeg ik maar een euro voor elke keer ik een auto bij eerste aanblik nog niet 'je dat' vond, en uiteindelijk toch zo begeerlijk werd... 'k Vind 'em nu al mooier dan gisteren.

't Gaat de prijs zijn...
            Al dat carbon, wat gaat dat kosten denk je? 90k?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
              Kreeg ik maar een euro voor elke keer ik een auto bij eerste aanblik nog niet 'je dat' vond, en uiteindelijk toch zo begeerlijk werd... 'k Vind 'em nu al mooier dan gisteren.

't Gaat de prijs zijn...
              Al dat carbon, wat gaat dat kosten denk je? 90k?

Als dit al de prijzen zijn voor de X-Bow,dan ziet het er echt niet goed uit.

KTM X-Bow
              5 versies beschikbaar
              Prijs tussen 63.500 € en 105.325 €

.

Comment

Prijzen zouden rond 45 000EUR liggen, las ik ip autoedizione.nl

Ik ben er in ieder geval helemaal weg van!

Comment

No way in hell dat ik meer zou betalen voor een Alfa Romeo dan voor een Lotus Elise. Spijtig want hij is echt wel knap

Comment

De Alfa beschikt anders wel over de betere techniek: KTM X-Bow onderstel, nieuwe 1750cc motor (naar verluidt >200pk) én dit gekoppeld aan TCT automatische versnellingsbak.

Lotus blijft weliswaar "epic", maar ik zou de Alfa Romeo in ieder geval niet meteen "afschrijven". Give her a chance! :p

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door oli4dm Bekijk Berichten
                      De Alfa beschikt anders wel over de betere techniek: KTM X-Bow onderstel, nieuwe 1750cc motor (naar verluidt >200pk) én dit gekoppeld aan TCT automatische versnellingsbak.

Lotus blijft weliswaar "epic", maar ik zou de Alfa Romeo in ieder geval niet meteen "afschrijven". Give her a chance! :p
                      Uhu, 250pk, dubbele koppeling, carbon chassis... aan een über-optimistisch prijskaartje van 45000 euro, dan is dat een Lotus killer imho, niet eens een klein beetje zelfs. Maar die prijs en in z'n huidige vorm, 'k geloof er de balle van. Kijk eens wat rond binnen het genre, een auto met een carbon chassis... of zelfs één uit aluminium opgetrokken model met die specs is flink wat duurder. De goedkoopste Lotus Elise mag dan misschien goedkoper zijn, een Lotus Elise SC kost meer, weegt zwaarder, heeft minder vermogen, ... om maar te zeggen dat die prijsstelling nogal van de pot gerukt is denk ik. 't Zou natuurlijk fantastisch zijn mocht ik het bij het verkeerde eind hebben, dan koop ik er sowieso ene! *

* als ik erin kan

Comment

ik vind het toch niet zo vanzelfsprekend dat dit in de buurt gaan komen van een elise. Kijk naar de huidige alfa's...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                          Kijk naar de huidige alfa's...

Een merk kan een zekere bagage met zich meedragen, maar 'k vind die opmerking nogal straf komende uit de mond van een autoliefhebber! Denk dat je toch wel een duidelijk onderscheid moet kunnen maken tussen de wereld van goedkope massaproductie en autoliefhebberij in z'n puurste vorm.

Comment

Een merk kan een zekere bagage met zich meedragen, maar 'k vind die opmerking nogal straf komende uit de mond van een autoliefhebber! Denk dat je toch wel een duidelijk onderscheid moet kunnen maken tussen de wereld van goedkope massaproductie en autoliefhebberij in z'n puurste vorm.
                            wat maakt alfa dan nog voor de pure autoliefhebber?
                            Zelfs een 8c rijdt slecht volgens veel reviews.

Comment

Reviews, reviews...

Ik krijg het schijt van "oh, maar de boekskes zeggen dit of dat".

Heb jij ooit een Alfa gehad?
                              Neen?
                              Flikker dan op, want dan ben je geen echte autoliefhebber zegt Jeremy Clarckson "van de boekskes"

Comment

tja, we zullen zien wat het wordt. Je moet dat geval per geval bekijken, auto per auto, en niet zomaar alles over dezelfde kam scheren. Puur hypothetisch, maar de vergelijking gaat hier ook wel op, stel dat Alfa Romeo besluit samen te werken met McLaren, die een auto in onderaanneming ontwikkelt en produceert, dan bekijk je dat toch ook anders?
                                In het geval van deze concept: http://www.dallara.it/

Comment

tja, we zullen zien wat het wordt. Je moet dat geval per geval bekijken, auto per auto, en niet zomaar alles over dezelfde kam scheren. Puur hypothetisch, maar de vergelijking gaat hier ook wel op, stel dat Alfa Romeo besluit samen te werken met McLaren, die een auto in onderaanneming ontwikkelt en produceert, dan bekijk je dat toch ook anders?
                                  In het geval van deze concept: http://www.dallara.it/
                                  klopt, ik ga er ook niet van uit dat het niks wordt. Alleen, als ik naar de vorige alfa's kijk (8c of de brera bijvoorbeeld, die toch redelijk goed te vergelijken zijn) waren die toch vaak wat ondermaats, het kan, maar ik denk toch niet dat ze dat plots veranderen.
                                  We zullen het weten als de eerste reviews er zijn

Comment

De kwaliteit zal afhangen van de onderaannemer in dit geval. Ik hoop dat het een mooi product wordt, maar vrees in dat geval dat het niet kan voor 45.000 (ofwel stevig gesubsidieerd door Alfa).

Hij is al bijna even speciaal als de ES30 van zagato (1990), maar die blijf ik nog altijd mooier vinden. Ik heb het wel moeilijk met de gordellijn overgang ter hoogte van de deur/achterwielkasten.... Die luchthappers zijn wel erg hoog, vind ik niet mooi.

Ik heb wel interesse hoewel 45.000 wel duidelijk boven mijn budget zit (pijngrens 30.000). Zo'n alfa blijft toch iets apart.

Comment

Eerst maar eens zien:

- of er effectief een productieversie komt
                                      - wat er nog van het prototype zal overschieten

Comment

Man met die prijs is dat wel een realistische droomkar.
                                        Echt alles wat ik zoek RWD, prachtig design en dat zal ongetwijfeld goed rijden met die middenmotor en +200pk voor 850 kg.
                                        Maarja niet te optmistisch zijn want alfa van de laatste jaren...
                                        2012 E92 Bmw 335i DKG
                                        1991 E30 320i

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
                                          Man met die prijs is dat wel een realistische droomkar.
                                          Echt alles wat ik zoek RWD, prachtig design en dat zal ongetwijfeld goed rijden met die middenmotor en +200pk voor 850 kg.
                                          Maarja niet te optmistisch zijn want nog minstens 2 jaar vooraleer ik mag beginnen dromen van ook maar 1 cent te verdienen
                                          Ik geef je volledig gelijk

Comment

Working...
                                          X