Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo 4C GTA

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Alfa Romeo 4C GTA in het wild

13 juli 2011
    By Carlo

De Alfa Romeo 4C GTA is aan het toeren door Europa. Na diverse shows en het Goodwood Festival of Speed is het nu tijd voor MotorVillage Paris. De Alfa is daar te bewonderen voor het Franse publiek en de toeristen die in de buurt zijn natuurlijk. Tijdens het vervoer er naar toe werden deze ‘straatfoto’s’ van de Alfa gemaakt.

Er was beeld genoeg van de 4C GTA maar het betrof alleen maar studio-werk, foto’s van shows of foto’s waar hij ergens binnen te bewonderen was. Deze foto’s ‘van de straat’ geven eindelijk een duidelijk beeld van hoe de 4C het doet in de normale dagelijkse omgeving. Wat ons betreft mag de 4C morgen al in productie gaan want het is een ware aanwinst voor het straatbeeld.
    2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

+ YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Op de Autosalon van Genève kreeg Alfa Romeo de handen van vrijwel iedereen op elkaar met de 4C Concept. Je zou dus zeggen: gewoon één-op-één in productie nemen. Maar daar denken ze bij Alfa Romeo toch echt anders over.

Op deze teaser zien we namelijk de voorkant van de Alfa Romeo 4C zoals hij op de IAA staat. De voorzijde is in ieder geval licht gewijzigd. Het blijft natuurlijk een teaser, dus er valt wat betreft de rest van de auto nog genoeg te raden.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Ik denk dat het zowaar een serieuze verbetering zou kunnen zijn. De matte lak sprak me sowieso niet aan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
            Ik denk dat het zowaar een serieuze verbetering zou kunnen zijn. De matte lak sprak me sowieso niet aan.
            in 't echt al helemaal niet

Comment

Alfa Romeo heeft via zijn Facebook-pagina een teaser de wereld ingestuurd van de aankomende 4C!
              Letterlijk

Met een simpele tekst als “Are you ready to discover the new look?” kondigt Alfa Romeo aan dat de nieuwe 4C op de IAA van Frankfurt (15-25 september) is te bewonderen. New look moet je niet al te letterlijk nemen. Het uiterlijk van de 4C zal namelijk nauwelijks afwijken dan dat van de 4C Concept.
              Liefhebbers

Er zijn al aardig wat details bekend van Alfa’s nieuwste tweezitter. Zo weten we dat Alfa Romeo 45.000 euro vraagt voor de 4C, exclusief belastingen. Ook is bekend dat de 4C op een onderstel staat dat in samenwerking met Dallara (bekend van de KTM X-Bow) is ontwikkeld. Liefhebbers kunnen hun hart ophalen bij de 4C. Niet alleen vanwege de achterwielwielaandrijving of de gewichtsbalans van 40 procent op de vooras en 60 procent op de achteras, maar ook door het vermogen (200 pk) van de 1.750 viercilinder turbomotor. De vierpitter is gekoppeld aan een transmissie met dubbele koppeling (TCT). Accelereren van nul naar 100 km/h neemt slechts vijf tellen in beslag. De topsnelheid komt uit bij 250 km/h.

Bron: http://autovisieblog.nl/tag/alfa-romeo/

Het is dus wachten tot de 15 de om het finale productiemodel te kunnen zien ik ben zeer benieuwd ... en ineens ook benieuwd naar de Abarth versie
              Last edited by kevin_krystofiak; 25/08/2011, 21:55.

Comment

Wat bedoelen ze met 45k zonder belastingen? Misschien bron vermelden, want als het een Nederlandse site is bedoelen ze misschien de slurptaks.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk Berichten
                  Wat bedoelen ze met 45k zonder belastingen? Misschien bron vermelden, want als het een Nederlandse site is bedoelen ze misschien de slurptaks.
                  idd nl ..

Comment

Comment

Comment

fok.

Comment

Zo zo, ik leg alvast een zakcentje op zij. Lekker, zeker in dat kleurtje!

Comment

Bezit zeker leuke elementen maar het geheel is wel zéér druk qua belijning.

Comment

Wat een geinig karretje, best mooi

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SHFT Bekijk Berichten
                                Zo zo, ik leg alvast een zakcentje op zij. Lekker, zeker in dat kleurtje!
                                kleur is" Fluid Metal"
                                Last edited by edge; 12/02/2013, 13:52.

Comment

Zaaaaaaaaaaaaaallllllliiiiiiiiiiiggggggggggggg
                                  en ge ziet ook al wat van het interieur

Comment

't Ziet er maar een kleine auto uit. Ik blijf nog altijd met die vraag zitten, wat als je 1m95 groot bent? boehoehoe

Een Alfa 159 is dan best een grote auto en daar pas ik maar nipt in... vrees dus voor de zaak.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door edge Bekijk Berichten
                                      kleur is" Fluid Metal" genoemd
                                      En ik kan begrijpen waarom!

Comment

Dat ze hem maar snel in productie nemen, echt zalige wagen!

Comment

Comment

Working...
                                          X