Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F34 3 Series GT

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• BMW F34 3 Series GT

FIRST LOOK! F34 3-series GT Spied In Testing

We're excited to bring you the first spy photos of the 3-series Gran Turismo (GT) which will be released with the next generation of 3-series vehicles. With a sleek fastback trunkline and frameless windows, the 3-series GT looks to be much lower and sleeker in shape than the 5-series GT and appears to be generally sportier in nature. The 3-series GT will offer a simple hatch function rather than the twin trunk arrangement on the 5er GT. Spotted here is a 6 cylinder turbo version (335i or 335d).

Don't expect the production trunk shape to necessarily look like this. Heavy camouflage still covers the the entire rear end of the prototype, as well as the entire car.

Some previous insight by Scott26: BMW intend to offer both turbocharged Petrol and Diesel Four and Six Cylinders and a Hybrid variant with the 3-series GT as well as xDrive. The customer can specify a 3 series GT 20d xDrive aswell as a 3 series GT 35i xDrive. The apperance of the 3 series GT will follow the 5 series GT and be totally independent from the 3 series as the 5 series GT declares it's independence from the 5er but inherits a bloodline shared between the two.

Follow our F30-F34 coverage as we move ever closer to their release - http://www.bimmerpost.com/3-series/f30/

Comment

Die impressie is toch sowieso niet op deze shots gebaseerd? Lijn ligt volledig anders.

Comment

3 GT?! Alsof de 5 GT nog niet lelijk genoeg was
        Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

Ik hoop dat hij toch iets eleganter zal zijn dan de 5GT... Voorlopig lijkt de achterkant wat bruut, maar wellicht maakt dat deel uit van de camouflage.

Comment

Kont gaat precies (alweer) redelijk hoog.

Comment

Oh boy, ik hou mijn hart al vast.

Comment

Mja, hij was aangekondigd hé. Ik vind vooral die velgen te klein daaronder. Afwachten...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                  Oh boy, ik hou mijn hart al vast.
                  ²²²

Altijd moeilijk om je mening te baseren op foto's van een gecamoufleerde kar, maar dit ziet er maar vreemd uit

Comment

Wat een vreemd geval...

Comment

Ik vind de 5GT een aparte verschijning, maar daarom niet lelijk. Zo'n 3GT zou een mooi aanvulling zijn.
                      freude am fahren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                        Tegenwoordig maken ze ons toppezot met hun impressies en spyshots en als the real thing dan komt dan trekt het er langs geen kanten op, zijn de mooie dingen verloren gegaan, accentureren ze de lelijke dingen en vergeten ze gewoon de prachtige velgen van het design aan te bieden...
                        Your point being...?

Comment

Dat ze schitterende ideeën hebben en mega mooie dingen kunnen bedenken, maar dat er dan een aantal afdelingen zijn die er blijkbaar altijd maar in slagen om die mooie dingen toch weer zo te maken dat het eenheidsmeuk wordt, aanvaardbaar wordt, goed gaat verkopen, veel publiek gaat trekken,...

En ik heb liever dat het resultaat dan hetzelfde of beter is dan hetgeen je ervan verwacht
                          Tja, dat ding is nog helemaal afgeplakt, ik weet niet wat ik ervan moet verwachten. Ik probeer me niet blind te staren op impressies die in 99% van de gevallen toch niet benaderen hoe het er uiteindelijk zal uitzien...

Maar als ze een concept voorstellen en de productieversie maar een schim daarvan is, da's idd balen. Al valt dat bij BMW enorm goed mee.

Comment

Dat ze schitterende ideeën hebben en mega mooie dingen kunnen bedenken, maar dat er dan een aantal afdelingen zijn die er blijkbaar altijd maar in slagen om die mooie dingen toch weer zo te maken dat het eenheidsmeuk wordt, aanvaardbaar wordt, goed gaat verkopen, veel publiek gaat trekken,...

En ik heb liever dat het resultaat dan hetzelfde of beter is dan hetgeen je ervan verwacht

2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
                              FIRST LOOK! F34 3-series GT Spied In Testing

O neeeeeeeeeeeeee
                              2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

Dit wordt de directe concurrent van de A5 Sportback.
                                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten

Waarbij zo'n concept iets is wat de ingenieur heeft ontworpen zonder rekening te houden met de mogelijkheid om dat ontwerp ook (efficiënt) te produceren...
                                  BMW 420dA : >>>

Comment

Comment

Wat een lelijk kutding, jònge.

Comment

Supermooi op het eerste gezicht.
                                        Geen alledaagse rondingen die iedereen graag ziet maar hier en daar gewaagde lijnen.

Terug een car met pit. en karakter.
                                        Zo hoort het of alle wagens worden identiek buiten de grille.

Comment

Working...
                                        X