Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW F34 3 Series GT
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door O.P.S. Bekijk BerichtenZie je bij zoveel merken tegenwoordig ..
Hoe meer keuze hoe beter...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenGewoon een 3-reeks berline met een grote koffer (laadklep) zo te zien, waarom dan niet direct voor de break gaan?
Het is, net zoals bij de 5GT, de bedoeling om een ruimer en iets hoger interieur te creëren zonder meteen in een SUV te zitten.
Ik zie er wel iets in.
Voordeel van zo'n GT is ook dat de achterruit niet zo smerig wordt als bij een break.
Opel en Renault brengen al jaren zo'n auto's uit.
De Vectra 5-deurs werd trouwens veel meer verkocht dan de break en misschien zelfs de berline.Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
+ YouTube Video
Oorspronkelijk geplaatst door EvO@d1rk.be Bekijk Berichten3 GT?! Alsof de 5 GT nog niet lelijk genoeg was
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
volgens new.autojournal.fr :
De 3 GT zal over elektrisch regelbare zetels beschikken achteraan zoals de 7 reeks. Qua motoren zullen de beste 6 cilinder en de meest krachtige 4 cilinder gebruikt worden (op basis van de 3 reeks catalogus)
Hij zal allicht Q1 2012 op de markt komen en een 6000 euro meer kosten dan de 3 sedan. (eerte presentatie 2011 Frankfurt Motor Show)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenIk vind het ook knap.
'kvind het wel iets minder dat enkel de krachtigere motoren aan bod zullen komen. (nuja 't is een GT voor iets zeker?) Dat betekent waarschijnlijk dat dit een no go wordt qua leasebak voor me
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rames Bekijk Berichtenéén vraag, waarom?Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door WikipediaHet is de bedoeling dat de ontvanger (toehoorder, lezer) zich aangesproken voelt en instemt met wat de zender (spreker, schrijver) suggereert.Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rames Bekijk BerichtenTouché
@Kaiser chief: winstbejag
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rames Bekijk Berichten
Comment
-
Hmm, en nu had ik me voorgenomen dat de vervanger van mijn 3 Toruing een 5GT ging worden.
Dat zal dan misschien toch niet meer nodig zijn...Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
Comment