Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW f80 M3 / f82 M4 / F83 M4

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Al een zeer oude photoshop zelfs

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3Power79 Bekijk Berichten
      Ik nodig iedereen uit die vindt dat de nieuwe generatie turbomotoren van BMW slecht klinken uit om eens naar mijn 1M te komen luisteren met weliswaar full Milltek uitlaat.
      Nochtans, het geluid als de motor stationair aan het draaien is en de uitlaat niet overheerst is ook niet om over naar huis te schrijven. Als je dat vergelijkt met een goede oude indirect ingespoten benzine krijg ik toch heimwee naar vroeger. En dat is niet enkel bij de M-versies zo, dat is bij alle nieuwe BMW-motoren waar ik recent mee gereden heb. En zo spectaculair vind ik het werkelijke verbruik van die blokken nu ook niet als je vergelijkt met oudere motoren.

Comment

• Comment

• Lekker geluid toch en tailhappy trekje precies

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cies Bekijk Berichten
              Sweet lord! Yes please!
              2006 BMW E91 320d (sold)・2013 BMW F31 330d M-sport・

Comment

• Zouden de neus en voorlichten hetzelfde worden als de M4, net zoals nu het geval is bij de E90 en de E92 M3.

Comment

• BMW M4 F82 Coupé in Barweiler, Germany Primeur voor Autogespot. De hele M familie was opgetrommeld om hier te komen eten + nog een paar overige dikke merken.

Berline F80 of Coupé F82..

Moeilijke keuze !

Comment

• De concept van de M3 zal volgende maand voor het eerst aan het publiek vertoond worden in de States, nl. op de Pebble Beach Concours: http://www.pebblebeachconcours.net/ Er is wel nog niet bevestigd of het de M3 of de M4 zal worden.
                    De officiële voorstelling zal gebeuren, opnieuw in de States, op het autosalon van Detroit op 13 januari 2014. Daar zullen zowel de M3 als de M4 voorgesteld worden.
                    In België worden ze dan voorgesteld in maart.
                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Ik kan maar moeilijk geloven dat de M4 ook al voorgesteld zal worden.

Comment

• Eerste officiële video teaser.

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Comment

• Comment

• Zal echt een ferme kar worden!!
                              Mss toch beter om nog twee jaar op mn tandjes bijten
                              ipv nu een tweedehands e92 M3. Ik denk dak het mij zal beklagen....

Comment

• Ik denk dat ook :]

Comment

• BMW M4 Coupe Concept

Comment

• Comment

• Oh my god...
                                      Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

• Comment

• Damn......

Comment

Working...
                                          X