Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW f80 M3 / f82 M4 / F83 M4

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Dat er nu opnieuw een 6-cilinder onder de motorkap ligt met turbo's, ok, maar niets kan tippen aan die sound van de atmosferische V8!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
      + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Nice
      Klinkt niet als een 6cilinder van BMW.

Comment

Ik vind het toch overduidelijk een BMW R6. Klinkt wat ruwer en agressiever dan de N54, dus ik denk dat BMW de N55 als basis gebruikt.

Zeker geen V6 als je het mij vraagt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
          Ik vind het toch overduidelijk een BMW R6. Klinkt wat ruwer en agressiever dan de N54, dus ik denk dat BMW de N55 als basis gebruikt.

Zeker geen V6 als je het mij vraagt.
          Ik zou zelfs het tegenstelde durven zeggen. Maar ja, met die turbo's weet je nooit en ik ben maar een noob op het vlak van geblazen motors. We'll see...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
            Ik zou zelfs het tegenstelde durven zeggen. Maar ja, met die turbo's weet je nooit en ik ben maar een noob op het vlak van geblazen motors. We'll see...
            Je hoort toch duidelijk dat het een R6 is en geen V6? V6 zou veel meer 'rasp' in zijn stem hebben.

Ik ben wel eens benieuwd wat BMW gaat doen met de volgende M3. Ik ben wel fan van de terugkeer naar de 6 cilinder.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
              Je hoort toch duidelijk dat het een R6 is en geen V6? V6 zou veel meer 'rasp' in zijn stem hebben.

Ik ben wel eens benieuwd wat BMW gaat doen met de volgende M3. Ik ben wel fan van de terugkeer naar de 6 cilinder.
              Maar niet naar de turbo...

Comment

Nog een impressie:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                  Dat er nu opnieuw een 6-cilinder onder de motorkap ligt met turbo's, ok, maar niets kan tippen aan die sound van de atmosferische V8!
                  ik vindt de sound van de huidige M3 tegenvallen, veel te braaf deze nieuw klinkt een stuk leuker en idd een R6 met die 3 turbo's.. wil er toch graag eens het fijne van weten van die 3de...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                    Niet "een" derde turbo, maar een elektrische turbo.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                      Niet "een" derde turbo, maar een elektrische turbo.
                      explain ?

Comment

BMW’s 3-serie heeft onlangs als sedan z’n wereldprimeur gehad en dan weet je dat je niet al te lang op nieuwe varianten hoeft te wachten. De spectaculairste is natuurlijk de M3, die nu met minder camouflage op pad is gestuurd.

Het is opvallend dat BMW de M3 eerst als Sedan de straat op stuurt. Dat zou er op kunnen duiden dat deze auto voor de coupéversie op de markt komt. Aangezien de coupé voortaan 4-serie gaat heten, is het goed mogelijk dat BMW voor het eerst de naam M4 voor die auto gaat gebruiken.
                        Net als de M5 levert de M3 bij de generatiewisseling twee cilinders in. Volgens de laatste berichten krijgt de nieuwe M3 een geblazen zes-in-lijn met een vermogen van 450 pk onder de kap. Dat is 30 pk meer dan de huidige auto biedt. Tegelijkertijd daalt het verbruik door de turbotechniek flink.
                        Aangezien de BMW 3-serie Sedan nog niet eens bij de dealers staat, hoeven we er niet op te rekenen dat de M3 volgend jaar al komt. Reken op een introductie eind 2013, maar misschien wordt het ook wel 2014.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

Staat mooi breed.

Comment

Volgens mij gaat deze nog geiler zijn dan de M5.

Ben echt razend benieuwd naar de powerplant!

Comment

Laat maar komen

1963 Land Rover Series IIa
                                  1994 Mercedes SL320
                                  2015 Land Rover Discovery SDV6
                                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                    Laat maar komen

Miljaar, da's knap.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pietohr Bekijk Berichten
                                      Miljaar, da's knap.
                                      Ik zou zelf zeggen, super knap.

Comment

Ik vind het erover.

Comment

Ik vind deze rendering ook niet realistisch en hoop dat 'm zo niet zal komen.
                                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Working...
                                          X