Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zeker niet. Om te beginnen zie ik een tellerpartij van de gewone 3 die tot 260 gaat, bekleding en inleglijsten zullen ongetwijfeld ook verschillen (lees half leder en carbon ofzo).
De pook en het stuur zijn volgens mij wel definitief.
Ik mag hopen van niet, die pook icm met de middentunnel en de manier waarop hij opgebouwd is trekt echt op niets.
Ik vrees ervoor. Ik heb snel nog eens gezocht naar 'scoops' van de huidige M3 coupé. In juni 2006 reed deze al rond met nog minder camouflage. Toch was de voorstelling pas in september 2007.
Ik vind de nieuwe toch minder gecamoufleerd (de definitieve velgen staan er al onder, voorbumper en power bulge redelijk geprononceerd...).
In juni 2006 was de E92 zelf nog maar net voorgesteld, de F30 is al 10 maand geleden voorgesteld, ik vermoed dus eerder Genève 2013, of misschien zelfs al in Parijs (aangezien voorstelling E92 > E92 M3 = 13 maanden)?
Langs de andere kant, tussen voorstelling F10 en voorstelling productie F10 M5 zaten ook een 17 maand... Is het ook niet zo dat er bij de M3 en M5 altijd eerst een concept is en dan enkele maanden later de productieversie? Ik schat dus dat op Genève de concept zal getoond worden en dan daarna de productieversie.
Ik denk dat de M3 F30 sowieso modeljaar 2014 zal zijn dus pas vanaf okt/nov 2013 beschikbaar. 1 jaar later is mijn huidige wagen afgeschreven en zou ik mij toch heel graag een F30 M3 kopen ja.
Comment