Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW f80 M3 / f82 M4 / F83 M4

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bij de huidige M3 hebben we ook zo lang moeten wachten na de lancering van de E90 in 2005.
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Comment

• Comment

• Vandaag 3 "nieuwe" M3 's gespot in de bergen nabij Calpé. Iets of wat gecamoufleerd. Stonden 2 laptops in en aantal rode knoppen op dashboard. Filmpjes volgen, juist spijtig dat ze geen gas wouden geven in de tunnel :-(

Comment

• Heb je foto's ? Oa van het interieur ? Toevallig een M-DCT bij ? Is de versnellingspook dan nog steeds dezelfde als de vorige M3 en huidige M5/M6 of hebben ze deze een update gegeven ? Stonden er specifieke M-zetels in ?

Comment

• Pff, ik ga mij echt nog moeten inhouden om niet gewoon even over te gaan en eentje te kopen e

Maar met zoiets kan je echt niet bij alle klanten aankomen..

Deze komt eind 2013 begin 2014 zeker hè?

Comment

• Comment

• Is wel van ons madam gefilmd en die dacht dat ni mocht ;-)

Comment

• Deze krijgt zo te zien ook weer een 'powerdome', toch niet nodig met een zes-in-lijn zou je zeggen?

Comment

• bmw-m3-f80-front.jpg

M6-voorbumper

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Bron: [www.autoevolution.com]
                          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommy2 Bekijk Berichten
                            Deze krijgt zo te zien ook weer een 'powerdome', toch niet nodig met een zes-in-lijn zou je zeggen?
                            E46 had dat toch ook...
                            Volgen mij is dat nooit echt persé nodig.
                            Show die er niet slecht uitziet, die "traditie" is geworden net zoals de 4 uitlaten.
                            2012 E92 Bmw 335i DKG
                            1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
                              E46 had dat toch ook...
                              Volgen mij is dat nooit echt persé nodig.
                              Show die er niet slecht uitziet, die "traditie" is geworden net zoals de 4 uitlaten.
                              Je hebt gelijk, de E46 heeft dit ook al. De E36 nog niet. Persoonlijk vind ik het er goed uit zien, hij wordt er 'gespierder' van.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommy2 Bekijk Berichten
                                Persoonlijk vind ik het er goed uit zien, hij wordt er 'gespierder' van.
                                ²²²²²

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
                                  • Introduced no earlier than late 2013 - early 2014

Ik denk dat BMW de voorstelling van deze M3 gaat houden voor de IAA van 2013.
                                  OO 00 OO

Comment

• Is dit de definitieve afwerking van het interieur ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                                      Is dit de definitieve afwerking van het interieur ?
                                      Zeker niet. Om te beginnen zie ik een tellerpartij van de gewone 3 die tot 260 gaat, bekleding en inleglijsten zullen ongetwijfeld ook verschillen (lees half leder en carbon ofzo).

De pook en het stuur zijn volgens mij wel definitief.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                        Ik denk dat BMW de voorstelling van deze M3 gaat houden voor de IAA van 2013.
                                        Zo lang nog?? Aan de foto's te zien zijn ze al heel revealing, hoop dat het rapper zal gebeuren.

Comment

• Ik vrees ervoor. Ik heb snel nog eens gezocht naar 'scoops' van de huidige M3 coupé. In juni 2006 reed deze al rond met nog minder camouflage. Toch was de voorstelling pas in september 2007.

OO 00 OO

Comment

Working...
                                          X