Oorspronkelijk geplaatst door Phil
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW f80 M3 / f82 M4 / F83 M4
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk vrees ervoor. Ik heb snel nog eens gezocht naar 'scoops' van de huidige M3 coupé. In juni 2006 reed deze al rond met nog minder camouflage. Toch was de voorstelling pas in september 2007.
http://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=43782
In juni 2006 was de E92 zelf nog maar net voorgesteld, de F30 is al 10 maand geleden voorgesteld, ik vermoed dus eerder Genève 2013, of misschien zelfs al in Parijs (aangezien voorstelling E92 > E92 M3 = 13 maanden)?
Langs de andere kant, tussen voorstelling F10 en voorstelling productie F10 M5 zaten ook een 17 maand... Is het ook niet zo dat er bij de M3 en M5 altijd eerst een concept is en dan enkele maanden later de productieversie? Ik schat dus dat op Genève de concept zal getoond worden en dan daarna de productieversie.
In ieder geval, tanden bijten...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk neem aan van wel. Elke M3 heeft al specifieke zetels gehad.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Soulphonic Bekijk Berichtenal iets bekend over uitstoot? :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenIk schat dat ze hem onder de 200g/km willen krijgen.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Soulphonic Bekijk Berichtensuper, dus wat vaa betreft perfect haalbaar dan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenGroepsaankoop volgend jaar?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenAls mijn volgende een BMW wordt (wat sowieso het geval zal zijn) koop ik sowieso in UK.
Aan de huidige koers zou ik dat niet te luid durven roepen1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
Comment