Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW f80 M3 / f82 M4 / F83 M4

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Enkele datums:

F80 M3 zal voorgesteld worden eind 2013 / begin 2014 en zal in de showroom staan in de zomer van 2014. Een concept zou eventueel eerder het daglicht kunnen zien.
    F82 M4 zal in de showroom staan einde 2014.
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Terug naar de 6-in-lijn vind ik een positieve evolutie, echter die turbo's die erbij gelapt worden Geef me dan maar liever een atmosferische V8.

En wat betreft die gewichtsbesparing van V8 naar R6, bij de switch van E46 naar E9x was er ook een gewichtsbesparing wat betreft het motorblok. Dit doordat de V8 uit aluminium gemaakt was en de S54 nog veel gietijzer onderdelen had. Nu zal het gewicht normaal gezien nog wel verder terug gedrongen worden als ze verder gaan zoals ze bezig waren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
        Enkele datums:

F80 M3 zal voorgesteld worden eind 2013 / begin 2014 en zal in de showroom staan in de zomer van 2014. Een concept zou eventueel eerder het daglicht kunnen zien.
        F82 M4 zal in de showroom staan einde 2014.
        zo lang nog...

Comment

• Ik ben blij dat ie nog even achterwege blijft. Ik heb mezelf voorgenomen zeker niet van wagen te veranderen voor april 2015 (hoop althans dat ik het nog zolang volhoud!)

Ik verlang zo hard naar een F80 M3.

Monte Carlo blau of uni Schwarz
          M-dct
          ..

Comment

• ik ben alles behalve bmw fan maar deze vind ik wel prachtig. Ik hoop wel dat ze de uitlaten mooier maken
            lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
              ik ben alles behalve bmw fan maar deze vind ik wel prachtig. Ik hoop wel dat ze de uitlaten mooier maken
              Deze zullen wel standaard zijn zoals op de vorige M3 en de huidige M5, recht zoals ik ze graag heb en niet zoals ze nu op de meeste modellen schuin afgezaagd zijn.

Comment

• ik had gehoopt op de vierkante, beetje zoals de nieuwe CLS63
                lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                  Als ik dit interieur zie word ik toch maar triest hoor.

Hoe is de afwerkingskwaliteit en de gebruikte materialen van een F30 tov een F11 ?

Is het meestal niet zo dat een M3 altijd iets betere materialen heeft (beter leder, meer leder, ..) of maak ik mij die illusie maar om niet teleurgesteld te gaan zijn ?

Comment

• Wat mij het meeste stoort bij het dashboard van de nieuwe 3 is dat het horizontale deel van de middentunnel niet mooi overvloeit naar het verticale deel waarin de radio en airco zit verwerkt. Er bevindt zich tussen die 2 delen een gat wat ik dus echt niet mooi vind. Bij de 5 lopen beide delen vloeiend in mekaar over zodat het een mooi geheel vormt.
                    Bovenop het dashboard staat dan het scherm van de iDrive zo ongelukkig en rechts is er dan zo'n glooiing in het dashboard dat het geheel te druk en onsamenhangend maakt.
                    Bij de 6 is ook zo'n los scherm van de iDrive, maar dat is al heel wat beter ingewerkt dan bij de 3. Bij de 5 is het natuurlijk prachtig geïntegreerd.

Ziehier een manuele F10 M5 in dezelfde kleuren om het te tonen.

Last edited by BMWMB; 11/12/2012, 19:01.
                    OO 00 OO

Comment

• Een tweede bakje is super handig. Je kan geen vakjes genoeg hebben imho. Portefeuille, 2 gsm's , zonnebril, kabeltjes, drank...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                        Als ik dit interieur zie word ik toch maar triest hoor.

Hoe is de afwerkingskwaliteit en de gebruikte materialen van een F30 tov een F11 ?

Is het meestal niet zo dat een M3 altijd iets betere materialen heeft (beter leder, meer leder, ..) of maak ik mij die illusie maar om niet teleurgesteld te gaan zijn ?
                        Kan een echte M-kenner (BMWMB, gTa,..) even een uitgebreid antwoord geven op mijn laatste vraag ?

Kan ik het toekomstig geluid vergelijken met die van de 1M coupé ?

Comment

• Onze M3 had niet meer leder, maar wel beter leder. Je kon wel uitgebreid leder krijgen, zodat ook het onderdeel van het dash in leder was. Ik vond dat niet mooi onwille van de bekerhouders. Deze waren standaard en bleven in zwart plastiek.

In de M5 kan je alles met leder laten bekleden, dus ook de bovenzijde van het dashboard en de complete deurbekledingen. Bij de huidige M3 kan dat dus niet.

Qua geluid verwacht ik idd dat het vergelijkbaar gaat zijn met de 1M.
                          OO 00 OO

Comment

• Comment

• Comment

• Nou nou

Comment

• Die zilvergrijze

Beestig agressief gewoon
                                  BMW F10 535d
                                  Je moet nooit sneller rijden dan je engelbewaarder kan vliegen.

Comment

• Dit gaat een topper worden denk ik, jammer dat het nog een jaar is... Ben ervan overtuigd dat er met de M4 ongetwijfeld heel wat M3 badges zullen besteld worden

Comment

• Dan heb je een steekje los als je een M3 badge op een M4 gaat plakken.

Audi kan ook zijn borst nat maken om met de volgende generatie A5 mee te kunnen komen met de 4-serie.

Comment

• Het zullen er niet teveel zijn die dat zullen doen, een M3 badge hangen op een M4.
                                        Dit jaar zullen we weten hoe 'm eruit ziet de M3 als berline.
                                        OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                                          Dan heb je een steekje los als je een M3 badge op een M4 gaat plakken.
                                          Dan zijn er nogal wat die een steekje los hebben. Op verschillende fora was het moord en brand toen ze bekend maakten dat er een 'M4' in de maak was... Blijkbaar is dat nu een beetje bekoeld? Zal hetzelfde gaan worden met die 4matic AMG: eerst is het 'heiligschennis' en enkele jaren later is het een 'toonbeeld' geworden... Een mens kan wel eens van mening veranderen zeker...

Comment

Working...
                                          X