Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW f80 M3 / f82 M4 / F83 M4

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Een mens moet gewoon niet zoveel zeiken en meegaan met de tijd en technologie.
    20j geleden zullen ze vast en zeker ook wel al gezegd hebben dat auto's minder puur zijn en andere commentaar.

Comment

• Er is toch ook geen kat die een M5 badge bestelt om op zijn D6 te plakken. M3-badges plakken wordt alleen gedaan door 320i eigenaars.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
        Machtig!
        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
          Er is toch ook geen kat die een M5 badge bestelt om op zijn D6 te plakken. M3-badges plakken wordt alleen gedaan door 320i eigenaars.
          Iemand die met een D6 rondrijdt koopt volgens mij een D6 om heel specifieke redenen. De vergelijking gaat voor mij niet echt op. Wat die 320i eigenaars betreft ben ik het helemaal eens. Maar geloof me, bij het uitlekken van het de nieuwe benaming was het eerste waar mensen over vielen net dat een M4 (=berline) geen M3 meer zal heten. Toeval of niet: het waren vooral amerikanen met die mening. Iedereen vond het ergens heiligschennis dat de M3 badge verdween op dergelijke auto...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JonathanL Bekijk Berichten
            Iemand die met een D6 rondrijdt koopt volgens mij een D6 om heel specifieke redenen. De vergelijking gaat voor mij niet echt op. Wat die 320i eigenaars betreft ben ik het helemaal eens. Maar geloof me, bij het uitlekken van het de nieuwe benaming was het eerste waar mensen over vielen net dat een M4 (=berline) geen M3 meer zal heten. Toeval of niet: het waren vooral amerikanen met die mening. Iedereen vond het ergens heiligschennis dat de M3 badge verdween op dergelijke auto...
            Ik bedoelde uiteraard M6, niet D6.

Comment

• M Carbon Ceramic Brakes

Last edited by ; 16/01/2013, 20:12.

Comment

• Comment

• Eindelijk nog eens nieuws onder de zon.. :-)

maar ik vrees er dus echt voor dat ze de looks/vorm van de uitlaten gaan veranderen. :-(

Comment

• Neen, dat blijven volgens mij 2 dubbele uitlaten, net zoals het nu is.
                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Zijn dat goudkleurige remklauwen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                        Neen, dat blijven volgens mij 2 dubbele uitlaten, net zoals het nu is.
                        Mij lijken ze 'schuin afgezaagd' zoals op eerdere scoopfoto's te zien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Aikinoodle007 Bekijk Berichten
                          Zijn dat goudkleurige remklauwen?
                          Is bIj amg ook zo wanneer er voor keramische remmen wordt geopteerd.

Comment

• Gold plated of hoe moeten we dat opvatten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                              Mij lijken ze 'schuin afgezaagd' zoals op eerdere scoopfoto's te zien
                              Dat zou wel eens kunnen, en daar vind ik niks mis mee.
                              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• bron:http://www.carbuzz.com/news/2013/1/2...nline-7712642/

Comment

• Fotoshop en zo zal hij ook niet worden.

Zal wel iets eleganter zijn als dit tuning misbaksel (hoop ik ) !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                                    Fotoshop en zo zal hij ook niet worden.

Zal wel iets eleganter zijn als dit tuning misbaksel (hoop ik ) !
                                    En hopelijk nog steeds die iets meer gecentreerde uitlaten!
                                    2006 BMW E91 320d (sold)・2013 BMW F31 330d M-sport・

Comment

• Comment

• Komt vrij dicht bij het woord 'perfect' aan te liggen wat mij betreft. I LIKE!

Comment

• Miljaaarrrrrrrrrrrr

Comment

Working...
                                          X