Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW f80 M3 / f82 M4 / F83 M4

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts





  • Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

    2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

    Comment






    • Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

      2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

      Comment


      • Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

        2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

        Comment


        • extra zuinig ; volle wielen
          1991 Audi S2 coupe
          2001 AUDI RS4 b5 imola

          Comment


          • gaat zowieso een retevet ding worden hé..

            Comment


            • waarom kan bmw nooit hun achterlichten gelijk krijgen? het koffergedeelte maken ze altijd te klein alsof hun geld op is
              lets have some more member berries

              Comment


              • Da's een leuke.

                Ik ben dus echt niet zot van de sound. De V8 van de huidige M3 was al wennen, maar daar ben ik gewend aan geraakt. Maar de nieuwe turbo-motoren van M? (zeker de V8 en dus ook die R6 hier hoger): 't is m'n ding niet.

                Comment


                • geef mij maar een AMG sound
                  lets have some more member berries

                  Comment


                  • Ik heb de sound van onze M3 nooit echt heel mooi gevonden. Enkel het gorgelende geluid van de luchtinlaat vond ik wel vet, en dan vooral hoe het duidelijk hoorbaar was in de auto.
                    Vorige week heb ik eens kunnen rijden met een 1M met Akrapovic uitlaat. Ik vond de sound wel lekker voor een geblazen motor. Wat ik hier in de filmpjes hoor vind ik toch al veel knapper klinken dan de V8 van de M5/M6.
                    Een V8 moet brullen, zoals AMG dat zo mooi kan, of Porsche.
                    OO 00 OO

                    Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                      Ik heb de sound van onze M3 nooit echt heel mooi gevonden. Enkel het gorgelende geluid van de luchtinlaat vond ik wel vet, en dan vooral hoe het duidelijk hoorbaar was in de auto.
                      Vorige week heb ik eens kunnen rijden met een 1M met Akrapovic uitlaat. Ik vond de sound wel lekker voor een geblazen motor. Wat ik hier in de filmpjes hoor vind ik toch al veel knapper klinken dan de V8 van de M5/M6.
                      Een V8 moet brullen, zoals AMG dat zo mooi kan, of Porsche.
                      er gaat niks boven een dikke amerikaan ;-) al vind ik een AMG ook wel echt de max!

                      Comment


                      • Da's juust. De Amerikanen weten ook hoe een V8 moet klinken.
                        OO 00 OO

                        Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

                        Comment


                        • Comment


                          • i8 kan niet volgen...

                            Comment











                            • Comment


                              • 321342_572687462765691_1955497566_n.jpg

                                impressie

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                                  [ATTACH=CONFIG]96747[/ATTACH]

                                  impressie
                                  Je kan hem ook rechtstreeks linken vanuit the attachment.

                                  Comment


                                  • The latest M3/ M4 details (updated) we have are:

                                    • Lighter than current M3 (targeting E46 M3 weight (source))
                                    • More powerful than current M3 (approximately same HP (confirmation?), but around 100 lb-ft more torque (in range of 395 lb-ft) (source)
                                    • Faster than current M3
                                    • More efficient than current M3
                                    • Powered by "S55" inline 6 cylinder multi turbo engine (source, source, source)
                                    Nearly 8k RPM redline (told to us by high-ranking BMW M Official intimately involved in BMW M3/M4 development)
                                    • DCT and manual transmission options
                                    • Optional M Carbon Ceramic Brakes
                                    • Rumored Electric Power Steering (completely reworked for precision for M3/M4)
                                    • Prototype Tires (from prototype) - Michelin Pilot Super Sport: 255/35/19 (front), 275/35/19 (rear)
                                    • Front styling to feature elements from the M6 and 1M coupe, with Air Curtain technology
                                    • Hood features power bump / dome
                                    • Kidney grilles feature double-slats with M3/M4 badge
                                    • F82 M4 coupe to feature double-bubble sculpted carbon fiber roof (like M6 Coupe), with optional sunroof
                                    • M3 Introduced late 2013 - early 2014 (concept debuts earlier)
                                    • M3 European Delivery begins June 2014, at earliest
                                    • M4 hits dealers no earlier than late 2014 - early 2015














                                    Comment










                                    • Comment








                                      • Comment










                                        • Comment

                                          Working...
                                          X