Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW f80 M3 / f82 M4 / F83 M4
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenThe latest M3/ M4 details (updated) we have are:
• M4 hits dealers no earlier than late 2014 - early 2015
Comment
-
Als we kijken naar de voorstellingsdatums van de huidige 3 coupé (sept. 06) en de M3 (sept. 07), en we houden rekening met een modelwissel om de 7 jaar, dan zal de 4 er zijn september dit jaar, en de M4 september volgend jaar.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenNog ruim de tijd dus om iets te doen aan die vreselijke motorsound. Ze hebben de oefening bij de X5M/X6M/M5/M6 alvast con brio verprutst, als je 't mij vraagt. En ja ik weet wel dat de specifieke uitlaatcollector dat grotendeels veroorzaakt, maar toch.
Als ze die sound ooit nog willen evenaren, dan gaan ze toch serieus hun best mogen doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jayv Bekijk BerichtenZit goed vol
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenNog ruim de tijd dus om iets te doen aan die vreselijke motorsound. Ze hebben de oefening bij de X5M/X6M/M5/M6 alvast con brio verprutst, als je 't mij vraagt. En ja ik weet wel dat de specifieke uitlaatcollector dat grotendeels veroorzaakt, maar toch.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk BerichtenEen vriend van me heeft zonet als speelgoedje een M3 coupé E46 gekocht in perfecte staat met maar 52k km op de teller. Juweeltje. En pas helemaal af als die in de toeren gaat
Als ze die sound ooit nog willen evenaren, dan gaan ze toch serieus hun best mogen doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenIk vind de sound van de M6 toch wel knap in real life
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3Power79 Bekijk BerichtenIk nodig iedereen uit die vindt dat de nieuwe generatie turbomotoren van BMW slecht klinken uit om eens naar mijn 1M te komen luisteren met weliswaar full Milltek uitlaat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3Power79 Bekijk BerichtenIk nodig iedereen uit die vindt dat de nieuwe generatie turbomotoren van BMW slecht klinken uit om eens naar mijn 1M te komen luisteren met weliswaar full Milltek uitlaat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenIs lekker voor de reparatie kosten, als je nergens bij kan.
Comment
-
-
Comment