Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Als we kijken naar de voorstellingsdatums van de huidige 3 coupé (sept. 06) en de M3 (sept. 07), en we houden rekening met een modelwissel om de 7 jaar, dan zal de 4 er zijn september dit jaar, en de M4 september volgend jaar.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Nog ruim de tijd dus om iets te doen aan die vreselijke motorsound. Ze hebben de oefening bij de X5M/X6M/M5/M6 alvast con brio verprutst, als je 't mij vraagt. En ja ik weet wel dat de specifieke uitlaatcollector dat grotendeels veroorzaakt, maar toch.
Nog ruim de tijd dus om iets te doen aan die vreselijke motorsound. Ze hebben de oefening bij de X5M/X6M/M5/M6 alvast con brio verprutst, als je 't mij vraagt. En ja ik weet wel dat de specifieke uitlaatcollector dat grotendeels veroorzaakt, maar toch.
Een vriend van me heeft zonet als speelgoedje een M3 coupé E46 gekocht in perfecte staat met maar 52k km op de teller. Juweeltje. En pas helemaal af als die in de toeren gaat
Als ze die sound ooit nog willen evenaren, dan gaan ze toch serieus hun best mogen doen.
Het moet gezegd worden dat elke m3 goed klonk tot nog toe, 4, 6 of 8 cilinder. Ik heb er vertrouwen in. Bij Audi kunnen ze diesels en geblazen v8s ook schitterend doen klinken.
Ik vind de sound van de M6 toch wel knap in real life
Een vriend van me heeft zonet als speelgoedje een M3 coupé E46 gekocht in perfecte staat met maar 52k km op de teller. Juweeltje. En pas helemaal af als die in de toeren gaat
Als ze die sound ooit nog willen evenaren, dan gaan ze toch serieus hun best mogen doen.
En dan is de E46 M3 m.i. niet meteen met de mooiste sound gezegend. De motor klinkt knap, maar de lichtgewicht uitlaat verkleurt de sound naar mijn smaak véél teveel richting een blikkerige, holle knettersound. Vind ik jammer. De CSL countert dat door dat met z'n intake sound te overstemmen. Maar pas met een aftermarket uitlaat klinkt een E46 M3 écht goed, vind ik. 'k Vind de E36 M3 daarom ook (stock) veel beter klinken dan de E46.
Ik nodig iedereen uit die vindt dat de nieuwe generatie turbomotoren van BMW slecht klinken uit om eens naar mijn 1M te komen luisteren met weliswaar full Milltek uitlaat.
Ik nodig iedereen uit die vindt dat de nieuwe generatie turbomotoren van BMW slecht klinken uit om eens naar mijn 1M te komen luisteren met weliswaar full Milltek uitlaat.
Kan ik alleen maar beamen. Meesten baseren zich volgens mij op YouTube filmpjes terwijl je het geluid van een auto in 't echt moet horen.
Comment