Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW f80 M3 / f82 M4 / F83 M4

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Deze wagen bezorgt mij een op mijn gezicht.
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Hier enkele foto's van de M4 concept ivm de 4 met M-Sportpakket.

En zonder M-Sportpakket

OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
        Deze wagen bezorgt mij een op mijn gezicht.
        Waarom, is het een Xdrive?

Comment

• Daar gaan we weer.
          Nogmaals: ik vind xDrive een meerwaarde voor een gezinswagen, maar voor een sportieve vrijtijdswagen zou ik het niet nemen. Vandaar dat een M3 RWD moet zijn. Wel hecht ik waarde aan een sperdifferentieel, wat sowieso iedere M heeft.
          Last edited by BMWMB; 16/08/2013, 01:29.
          OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
            Daar gaan we weer.
            Nogmaals: ik vind xDrive een meerwaarde voor een gezinswagen, maar voor een sportieve vrijtijdswagen zou ik het niet nemen. Vandaar dat een M3 RWD moet zijn. Wel hecht ik waarde aan een sperdifferentieel, wat sowieso iedere M heeft.

Dan zul je hem wel moeten gebruiken waar hij voor gemaakt is, wat niet altijd het geval is bij iedere verkochte M. Jammer genoeg.

Comment

• I like. Alleen die achterbumper (ter hoogte van die reflectoren) kan mij net niet helemaal bekoren . Anders vond ik'm perfect zoals de voorkant!

Comment

• Dat goud kleur staat hem fantastisch.

Comment

• ja idd prachtige wagen.
                  iemand die mij kan vertellen waarom de motorkap niet doorloopt tot de grill? je ziet dat tegenwoordig op veel nieuwe wagens en ik vraag me al een tijdje af of daar een specifieke reden achter zit
                  lets have some more member berries

Comment

• Damn deze ziet er dik uit! Ik ben geen fan van de gewone 3 en 4 serie maar deze, amai! En dat goud kleur staat er idd fantastisch op.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                      ja idd prachtige wagen.
                      iemand die mij kan vertellen waarom de motorkap niet doorloopt tot de grill? je ziet dat tegenwoordig op veel nieuwe wagens en ik vraag me al een tijdje af of daar een specifieke reden achter zit
                      Ik heb ergens gelezen dat het iets met de veiligheid voor voetgangers te maken heeft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                        ja idd prachtige wagen.
                        Volvo is daarmee begonnen en tjah.. tegenwoordig is Volvo al nen trendsetter he

Comment

• kleur heet Aurum Dust

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door edge Bekijk Berichten
                            kleur heet Aurum Dust

Origineel...

Comment

• Comment

• Ik vind aan die 4 reeks niks speciaal is precies een A5 van audi ,dus model is al oud voor het op de markt komt of zie ik iets verkeerd.
                                Mijn alter ego Willy met ne Toyota

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Inventief Bekijk Berichten
                                  Ik vind aan die 4 reeks niks speciaal is precies een A5 van audi ,dus model is al oud voor het op de markt komt of zie ik iets verkeerd.
                                  Ik denk het tweede ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yannick007 Bekijk Berichten

I like. Alleen die achterbumper (ter hoogte van die reflectoren) kan mij net niet helemaal bekoren . Anders vond ik'm perfect zoals de voorkant!
                                    Eerste foto waarop ik zie dat wielkassen breed zijn!

Fantastisch knappe wagen!

Comment

• Dit wordt de opvolger van de 535d

Comment

• En van mijn Evoque..

Enkel die lip aan de voorbumper en de johny uitlaat is er voor mij teveel aan, doch heb ik er alle vertrouwen in dat die stukken er op het productiemodel veel braver zullen uitzien. :-)

Groupbuy organiseren anders ?
                                        Ik denk als je ergens binnenkomt en er 5 tegelijk bestelt dat je wel een heel mooie korting kunt regelen.

Comment

• Als je dat overweegt zou ik zeker ook eens bij een duitse of engelse dealer informeren.

Comment

Working...
                                          X