Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW f80 M3 / f82 M4 / F83 M4

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bon,

Geen Porsche meer voor mij ... deze wordt het

Comment

• Op de duitse autobahn...
      IMG_1337.jpgIMG_1338.jpg

Comment

• Het zal wel aan te nemen zijn dat BMW volgend jaar de M4 gaat inzetten in het DTM kampioenschap.
        Het zal dan alleen gaan om een cosmetische aanpassing, de onderhuidse auto heeft niet veel van doen met een straat auto.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wabe Bekijk Berichten
          Dit wordt de opvolger van de 535d
          Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
          En van mijn Evoque..

Enkel die lip aan de voorbumper en de johny uitlaat is er voor mij teveel aan, doch heb ik er alle vertrouwen in dat die stukken er op het productiemodel veel braver zullen uitzien. :-)

Groupbuy organiseren anders ?
          Ik denk als je ergens binnenkomt en er 5 tegelijk bestelt dat je wel een heel mooie korting kunt regelen.
          Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
          Bon,

Ik overweeg ook om volgend jaar mijn 5 in te ruilen voor zo'n M3. Ik zou dan wel de berline nemen.
          Langs de andere kant blijf ik heel veel goesting hebben in een Porsche. Een aantal jaren geleden, toen we onze M3 nog hadden, heb ik eens met een 911 kunnen testrijden. Toen heb ik moeten vaststellen dat een 911 toch nog wel wat anders is dan een M3. Een 911 is gewoon veel meer sportwagen, gewoon een andere klasse. Ik heb het dan over de sfeer die je ervaart aan het stuur, in het interieur. Zo'n M3 is gewoon een 'gepimpte' 320d qua gevoel aan het stuur. Buiten een ander stuur, de rode wijzertjes en nog wat details links en rechts is er gewoon geen verschil met elke andere 3/4 reeks. Aangezien je de power op de openbare weg bijlange altijd niet kan gebruiken, heb je in een Porsche toch nog wel een specialere meer 'sportwagen' - gevoel. En het is dat wat ik wil.
          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
            Langs de andere kant blijf ik heel veel goesting hebben in een Porsche. Een aantal jaren geleden, toen we onze M3 nog hadden, heb ik eens met een 911 kunnen testrijden. Toen heb ik moeten vaststellen dat een 911 toch nog wel wat anders is dan een M3. Een 911 is gewoon veel meer sportwagen, gewoon een andere klasse. Ik heb het dan over de sfeer die je ervaart aan het stuur, in het interieur. Zo'n M3 is gewoon een 'gepimpte' 320d qua gevoel aan het stuur. Buiten een ander stuur, de rode wijzertjes en nog wat details links en rechts is er gewoon geen verschil met elke andere 3/4 reeks. Aangezien je de power op de openbare weg bijlange altijd niet kan gebruiken, heb je in een Porsche toch nog wel een specialere meer 'sportwagen' - gevoel. En het is dat wat ik wil.
            +1
            In alle enthousiasme vergeet je dat wel eens, maar je hebt daar wel een punt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
              Bon,

Euh ??? Meent ge dat nu echt Appelen met peren vergelijken?
              Zegt me nu totaal niets. Akkoord power zal er wel genoeg zijn maar verder

Comment

• Dat ze niet eens in staat zijn om de uitlaat fatsoenlijk weg te werken.

Comment

• Hmm qua looks toch een beetje té voor mij. Ik wacht op de M3 met een subtieler kleurtje en velgen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                    ja idd prachtige wagen.
                    iemand die mij kan vertellen waarom de motorkap niet doorloopt tot de grill? je ziet dat tegenwoordig op veel nieuwe wagens en ik vraag me al een tijdje af of daar een specifieke reden achter zit
                    Bij vele modellen is het volledige stuk in één deel afneembaar of draait het op een as.
                    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yannick007 Bekijk Berichten

I like. Alleen die achterbumper (ter hoogte van die reflectoren) kan mij net niet helemaal bekoren . Anders vond ik'm perfect zoals de voorkant!
                      Ik vind die kleur niet echt mooi (sorry fans ), teveel groen erin precies... al valt het mss beter mee in het echt. Lijn van de motorkap boven de grille vind ik ook wel storend (en ik niet alleen aan de comments op Facebook te zien op die foto's). Motorkap had beter volledig doorgelopen tot aan de nieren.

Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                      Het zal wel aan te nemen zijn dat BMW volgend jaar de M4 gaat inzetten in het DTM kampioenschap.
                      Het zal dan alleen gaan om een cosmetische aanpassing, de onderhuidse auto heeft niet veel van doen met een straat auto.
                      Eigenlijk jammer dat ze niet meer zoals vroeger gewoon de 'straat' carrosserie gebruiken.

Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                      Hmm qua looks toch een beetje té voor mij. Ik wacht op de M3 met een subtieler kleurtje en velgen!
                      Is toch vet. Mag wel vind ik, zoals bij de E30 M3. Bij de E36 M3 zag je haast niet dat het een M3 was, bij de E46 dan weer leuker met de bredere wielkassen en bult op de motorkap enzo.

E30SHOP.be
                      - Alles voor uw BMW E30.
                      Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                      En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Dat ziet er op vlak van agressieve vorm en de lijnen alvast aan de buitenzijde fantastisch uit . Dat in een mooi estorilblau[w] of rood = . Het goud/geel zoals op de foto's zou ik qua kleur evenwel nooit kiezen.
                        BMW F10 535d
                        Je moet nooit sneller rijden dan je engelbewaarder kan vliegen.

Comment

• BMW M4 Concept 2013 (by BMW Design Team)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                            Enkel die lip aan de voorbumper en de johny uitlaat is er voor mij teveel aan, doch heb ik er alle vertrouwen in dat die stukken er op het productiemodel veel braver zullen uitzien. :-)
                            vaak scheelt het bijna niks tussen dit soort concept en de uiteindelijke versie

dit was bv de e60 m5 concept: alleen de spiegels zijn aangepast
                            bmw-m5-concept.jpg

Comment

• De E9x M3 vond ik toch knapper.

De uitlaten vindt ik persoonlijk nogal raar geplaatst.
                              Nuja het wordt wss eerst wat wennen terug om aan het zicht gewoon te worden

Comment

• Geluid zal knapper zijn dan de V8 .

Comment

• Het geluid zal voor mij persoonlijk niet knapper zijn als zijn voorganger. Een V8 klinkt voor mij altijd beter.

Wel hoop ik nog dat ze niet die uitlaten van de concept kar gaan plaatsen want dat vind ik het enige lelijke aan de m4 concept.

Comment

• De enige v8 van bmw dat nog knap klonk was de e39 m5 .
                                    Dat racy geluid van een 6cilinder bmw heb ik altijd knap gevonden met of zonder turbo.

Comment

• E30SHOP.be
                                      - Alles voor uw BMW E30.
                                      Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                      En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Ik vind hem er toch ook wat over. Teveel gleufjes en fantasietjes. Te sjonnie eigenlijk. De velgen hadden mijn part ook iets eenvoudiger gemogen.
                                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichten

De uitlaten vindt ik persoonlijk nogal raar geplaatst.
                                          dat was vroeger toch ook zo
                                          1991 Audi S2 coupe
                                          2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

Working...
                                          X