Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW f80 M3 / f82 M4 / F83 M4

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hij blijft minder speciaal dan zijn voorgangers, het blijft (maar) een getunde 35i motor. Hij zal ongetwijfeld sportief rijden maar niet om er 70k euro voor op te hoesten. Tenzij om te kunnen stoefen aan den toog of op een forum.

Comment

• hoeveel denk je dat een 435i kost?
      lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
        hoeveel denk je dat een 435i kost?
        Vermits een 335i 45,4k kost zal de 435i zo'n 51,250k euro kosten, das nog steeds geen 70k euro.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikke Bekijk Berichten
          Vermits een 335i 45,4k kost zal de 435i zo'n 51,250k euro kosten, das nog steeds geen 70k euro.
          ja als je een kale 335i wil...
          als ik mijn gewone 335i configureer zit ik al aan 63000.
          full option C350 coupe kwam ik uit op iets over de 70 000 dus de 435i zal ook wel in de buurt zitten daarvan

Comment

ja als je een kale 335i wil...
            als ik mijn gewone 335i configureer zit ik al aan 63000.
            full option C350 coupe kwam ik uit op iets over de 70 000 dus de 435i zal ook wel in de buurt zitten daarvan
            Denk je dat je een full option M4 gaat krijgen voor 70K euro? Die "speciale" kleur alleen al zal enkele duizendjes kosten.

Comment

• nee maar een M is al een pak beter uitgerust "kaal" dan een gewone versie he

Comment

nee maar een M is al een pak beter uitgerust "kaal" dan een gewone versie he
                Das waar, we zullen het bekijken als hij te configureren is.

Comment

• Bij bmw krijg je wel serieuze kortingen . Een 435i van 70k daar zul je incl korting een 60k voor betalen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                    Bij bmw krijg je wel serieuze kortingen . Een 435i van 70k daar zul je incl korting een 60k voor betalen.
                    Zeker op een nieuw BMW model

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                      Zeker op een nieuw BMW model
                      Een kennis had een 740d gekocht wat normaal 103k koste voor 84k dus moet wel lukken .

Comment

• Als het model binnenkort verandert dan kan dat, als het model nieuw is dan zijn ze toch minder toegeeflijk. Het aantal opties kan ook een rol spelen.
                        IRIDIUM
                        Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
                        Helderzienden

Comment

• Je moet ook al redelijk vaste klant bij BMW zijn om op een ///M een mooie korting te krijgen.
                          U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Tarara...

Mooie korting op een M.....keep on dreaming.

Comment

• Ook de berline krijgt heerlijke dikke wielkassen.

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                De technische gegevens zijn ook gekend:

Zescilinder in rij, 2979cm³
                                422pk bij 5700 - 7000 t/min. Max. mogelijk toerental is 7800 t/min.
                                540Nm bij 1900 - 5400 t/min
                                Standaard 6 versnelling manueel
                                Optioneel 7 DKG automaat
                                Van 0-100 km/u in 4,4 sec.
                                Topsnelheid 250 km/uur, optioneel 280 km/uur (Drivers Package)
                                Gewicht: 1495kg
                                Wielen: vooraan 255/35 R19, achteraan 275/35 R19
                                Normverbruik: 9,5 liter
                                CO2-uitstoot: 225g/km

Prijs M3 berline: 69.000 euro, leverbaar vanaf april 2014
                                Prijs M4 coupé: 70.000 euro, leverbaar vanaf april 2014
                                Prijs M4 cabrio: 75.000 euro, leverbaar vanaf juli 2014

Optioneel zullen keramische remmen, regelbare sportuitlaat, Competition Pack en andere velgen beschikbaar zijn.
                                Volgens mij klopt uwe info over de CO2 niet
                                De alpine bi3. Staat bij de nieuwe wagens met een uitstoot van 177 Gr. Voor 410 pk
                                Mijn alter ego Willy met ne Toyota

Comment

• Volgens geruchten zit er de N54 motor uit de 1M in, en deze heeft 224gr.

Comment

• Hmm, liever de sedan, eigenlijk. En belangrijkste is idd dat ie lichter is, zoals de laatste lichting auto's verwacht ik niks anders dat het onderstel fantastisch is. ///M is meer dan motor alleen...
                                    ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                                      Een kennis had een 740d gekocht wat normaal 103k koste voor 84k dus moet wel lukken .
                                      Diene mens heeft wrs 8-9% korting gekregen + overnamepremie van 10k op de overname van z'n vorige auto.

Comment

Working...
                                      X