Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 4-serie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• BMW 4-serie

Eerste levensteken BMW 4-serie

Je moet de afgelopen week wel onder een steen hebben gezeten als het je ontgaan is dat de nieuwe BMW 3-serie zijn opwachting heeft gemaakt. Onze spionagefotografen zijn al weer bezig met het volgende hoofdstuk. Dit is de 3-serie coupé, waarvan het zo’n beetje publiek geheim is dat die 4-serie gaat heten.

Dit is het eerste bewijs wat we zien van het bestaan van de BMW 4-serie. Die vervangt in 2013 de huidige 3-serie coupé. Met de 4-serie volgt BMW de zelfde weg als bewandelt met de 6-serie: uiteindelijk zijn die niets meer of minder dan de coupé en cabrioletversie van de 5-serie.
    De 4-serie wordt volgens de eerste berichten iets groter dan de 3- en moet op den duur gaan bestaan uit deze coupé en de cabriolet. Bewezen succes van de komende vierdeurs coupé van de 6-serie, zal die ook een klein broertje krijgen in de 4-serie.
    Welke vormgeving er precies onder deze camouflage schuilgaat, is nog niet helemaal zeker. Volgens het geruchtencircuit zal de 4-serie uiterlijk een stuk meer verschillen van de reguliere 3-serie dan dat dit op het moment het geval is tussen de 3-serie sedan en de coupé en cabriolet.

Bron: autoweek

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

Comment

De gedroomde C coupé killer?

M4 ... dat wordt aanpassen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
            De gedroomde C coupé killer?
            Ik denk eerder de E-Coupé.

Comment

Hmmm ziet er goed uit
              2012 E92 Bmw 335i DKG
              1991 E30 320i

Comment

Mooie lijn, denk daar nu de lichten van de F30 bij en dat komt in orde.

Comment

4-serie?

E30SHOP.be
                  - Alles voor uw BMW E30.
                  Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                  En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Lente 2013, pff...nog lang...tegen dan heeft men huidige er zo'n 300.000 km opzitten! En toch blijf ik er op wachten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bart9140 Bekijk Berichten
                      Lente 2013, pff...nog lang...tegen dan heeft men huidige er zo'n 300.000 km opzitten! En toch blijf ik er op wachten.
                      300 000 km is toch niks, wij hebben een E61 530d M-pack lopen met 310 000 km en die is nog steeds in goede staat, motor blijft mij nog steeds verrassen.

Comment

irl gezien am Ring, afgelopen vrijdag,
                        opmerking van mijn compagnon: "ziet er LANG uit"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                          300 000 km is toch niks, wij hebben een E61 530d M-pack lopen met 310 000 km en die is nog steeds in goede staat, motor blijft mij nog steeds verrassen.
                          Das waar, motor blijft nog steeds een glimlach op men gezicht toveren...en dat voor een 6,5l diesel :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bart9140 Bekijk Berichten
                            ...en dat voor een 6,5l diesel :-)
                            Is da ne V12

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                              Is da ne V12
                              Staat inderdaad wat raar geformuleerd...zou er wel niet mee inzitten, als ik dan een koppel van +/-1300nm krijg...

Comment

Comment

Dat is een tekening van de F30 3 Serie Sedan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Kwa vorm doet hij me niet meteen denken aan een echte BMW. Iets te gestrekt, meer Volvo eigenlijk.

Comment

Was ik ook al aan het denken.
                                      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                                        Dat is een tekening van de F30 3 Serie Sedan
                                        Euh nee geen sedan, wel een coupé
                                        Gewoon naar de zijruiten kijken hé, typisch bmw coupé (geen derde zijruit)
                                        Last edited by blue8300; 25/10/2011, 09:21.
                                        2014 Porsche Boxster 981
                                        2015 BMW serie 2 Cab 220d

Comment

Working...
                                        X