Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 4-serie
Collapse
X
-
Vanaf wanneer precies kan deze wagen besteld worden? En wanneer zal de eerste bollen op onze wegen? Ik ben van plan een jong tweedehands 5 serie te kopen, maar deze doet me twijfelen, een 430 d zegt me wel iets met een m-pack. Zullen de prijzen veel verschillen van een 3 coupé nu in 330d bv?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fokko Bekijk Berichtenjammer dat ze de lichtindeling van de concept niet hebben overgenomen, ik was fan!!!
Comment
-
-
Ik ben er absoluut fan van. Maar de nieuwe benaming is dan weer een ander paar mouwen waar ik niet zo gek op ben. De 3-reeks dragen ze nu toch al jaren mee en een echte naamsverandering vond ik niet echt nodig. Dat zelfs de M3-reeks naar verluid een nieuwe tweelingsbroer krijgt met de M4 vond ik er als M3-fanaat al helemaal over. Het is even wennen aangezien er toch flink wat geschiedenis en roots achter de 3-reeks zitten... Nuja, dan is het maar de auto op zich die telt zeker? Al zou ik, indien ik een 4 reeks zou bezitten, er toch nog stiekem een 3xx badge op laten zetten, kwestie van het nostalgisch gevoel niet te verliezen . En al helemaal op een M4, denk dat er velen zich een M3 badge gaan bijbestellen om de M4-badge te vervangen
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Voor mijn part toch een beetje over-the-top zenne.
Die achterbumper, die velgen, al dat typisch Amerikaanse bruin...Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenLive @ NAIAS Detroit:
MAAR de lijn vind ik zo in zijaanzicht wel heerlijk.
Precies wat ik aan de E92 ook zo knap vond en vind (vooral zonder M-pack).
Voor mij is het een mooie en geslaagde evolutie van het oude naar het nieuwe model.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk BerichtenVoor mijn part toch een beetje over-the-top zenne.
Die achterbumper, die velgen, al dat typisch Amerikaanse bruin...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenIk ben benieuwd of er nog een beetje sportief mee te rijden valt.
Bij de E92 had ik meer het gevoel om te draaien en hopen dat al dat gewicht niet omvalt om het wat cru te zeggen.
Comment
-
vind ik ook, heb een paar keer met een 125i met mpack en die m ophanging gereden en dat was een leuk autotje.
Nu rij ik veel met een 335d coupe met alle toeters en bellen op. en dat rijdt verre van slecht uiteraard, maar toch wel wat zwaar om mee te rijden in korte bochten.BMW X5 45e
Comment
Comment