Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 4-serie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• jammer dat hij terug zo'n stalen dak krijgt

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Bron: [www.autoevolution.com]
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Wordt alweer zeer knap.
            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door heidfeld Bekijk Berichten
              jammer dat hij terug zo'n stalen dak krijgt
              Ik vind dat beter dan zo een tent wat scheurt en waar vandalen gaten in maken..

Comment

• Stalen cabriodak is voor jeanetten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                  Ik vind dat beter dan zo een tent wat scheurt en waar vandalen gaten in maken..
                  Ik heb ondertussen al 3 cabrio's gehad met stoffen kap, en nog nooit last gehad van scheuren of vandalisme.
                  Mijn voorkeur gaat dan ook uit naar een stoffen kap.
                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• sommige wagens staan beter met stof, deze 4 past beter met een hard dak vind ik. de E cabrio vind ik dan ook redelijk mislukt met dat stoffen dak ook al stond het goed op de CLK
                    lets have some more member berries

Comment

• Comment

• Ziet er goed uit. Snuit staat, zoals ik al eens eerder zei, bij dit model beter dan bij de 3-serie. Wel de coupé versie voor mij. Ik ben totaal niet te vinden voor cabrio's. Ieder zijn goesting he.
                        Last edited by ; 24/08/2013, 09:24.

Comment

• Deftige cabrio moet ik ooit nog eens gehad hebben, deze lijkt mij ideaal... velgen zie ik niet graag.

Exterieur kleur is wel

Comment

• Bron: autoblog.nl
                            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• De 4-serie met het gewichtbesparend en versterkt plastic en een 1.5 driecilinder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk Berichten
                                De 4-serie met het gewichtbesparend en versterkt plastic en een 1.5 driecilinder.
                                waarom zou iemand een 1.5 3cilinder in zo'n auto willen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                                  waarom zou iemand een 1.5 3cilinder in zo'n auto willen?
                                  Er is zelfs sprake van dat in de nieuwe 518i in 2016 een 1.5 drie cilinder komt.

Om op uw vraag te antwoorden. Om centjes uit te sparen. Rijden met een auto wordt er niet goedkoper op.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk Berichten
                                    Er is zelfs sprake van dat in de nieuwe 518i in 2016 een 1.5 drie cilinder komt.

Om op uw vraag te antwoorden. Om centjes uit te sparen. Rijden met een auto wordt er niet goedkoper op.
                                    en denk je dat zo'n kleine motor die je constant hoog in toeren zal gooien zuiniger zal zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                                      en denk je dat zo'n kleine motor die je constant hoog in toeren zal gooien zuiniger zal zijn?
                                      Volgens BMW is deze motor nog zuiniger dan de euro 6 motoren van nu.

Comment

• Met de NEDC misschien, in het echte leven niet.....

Comment

• Afwachten. Kan je nu nog niet weten of deze motoren zuiniger worden of niet. Deze 1.5 drie cilinder twin turbomotoren hebben naar het schijnt een redelijk hoog koppel in de lagen toeren waardoor er niet hoog in de toeren moet/hoeft gereden te worden.

Comment

Working...
                                          X