jammer dat hij terug zo'n stalen dak krijgt
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 4-serie
Collapse
X
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door heidfeld Bekijk Berichtenjammer dat hij terug zo'n stalen dak krijgt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenIk vind dat beter dan zo een tent wat scheurt en waar vandalen gaten in maken..
Mijn voorkeur gaat dan ook uit naar een stoffen kap.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk BerichtenDe 4-serie met het gewichtbesparend en versterkt plastic en een 1.5 driecilinder.lets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenwaarom zou iemand een 1.5 3cilinder in zo'n auto willen?
Om op uw vraag te antwoorden. Om centjes uit te sparen. Rijden met een auto wordt er niet goedkoper op.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk BerichtenEr is zelfs sprake van dat in de nieuwe 518i in 2016 een 1.5 drie cilinder komt.
Om op uw vraag te antwoorden. Om centjes uit te sparen. Rijden met een auto wordt er niet goedkoper op.lets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenen denk je dat zo'n kleine motor die je constant hoog in toeren zal gooien zuiniger zal zijn?
Comment
Comment