Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 4-serie
Collapse
X
-
ziet er leuk uit..
De coupé is er eentje die ik aan het overwegen ben als mijn wagen afgeschreven is binnen 2j..
Maarja, binnen 2j zijn er weer andere leuke wagens en zit t budget misschien hoger..
Anyway, leuk ding..
Komt dit nog in atmo 3 liter? Is niet VAA vriendelijk, maar daar zijn oplossingen voor.. (100% bedrijfsmatig gebruik bvb) en privé een auto voor naar de zaak te rijden en terug..
Comment
-
Nog een BMW voor mensen die niet kunnen kiezen.
Bij de Z4 kan je zelfs niet meer tussen cabrio en coupé,resultaat lelijke daklijn als hij gesloten is imo.Omdat het te duur was om 2 versies te ontwikkelen.
Maar voor al hun overige modellen kan alles.
De X6,voor mensen die niet kunnen kiezen tussen een X5 en een 5 serie.
De 5 GT ,voor mensen die niet kunnen kiezen tussen een X6 en een 5 serie.
De 6 Grand Coupe,voor mensen die niet kunnen kiezen tussen een 6- serie,een X6 en een 7.
Imo alle drie overdreven grote gedrochten en volledig overbodig in het BMW aanbod,nu gaan ze er nog een 4de aan toevoegen.
Spijtiggenoeg zijn er blijkbaar toch klanten die ze willen,al zie je de 5 GT (gelukkig) niet zoveel rijden.
Comment
-
Ik vind zo'n stalen dak ook minder mooi, maar het heeft wel een aantal voordelen. Ik vind wel dat ze naast zo'n cc ook nog een coupé moeten blijven maken, zelfs bij de Z4.
BMW en al andere merken mogen van mij zoveel modellen op de markt brengen als ze willen. Zolang ze maar modellen/motorisaties blijven maken die mij bevallen. Iedereen koopt uiteindelijk wat 'm zelf wil.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk vind zo'n stalen dak ook minder mooi, maar het heeft wel een aantal voordelen. Ik vind wel dat ze naast zo'n cc ook nog een coupé moeten blijven maken, zelfs bij de Z4.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk BerichtenNog een BMW voor mensen die niet kunnen kiezen.
Bij de Z4 kan je zelfs niet meer tussen cabrio en coupé,resultaat lelijke daklijn als hij gesloten is imo.Omdat het te duur was om 2 versies te ontwikkelen.
Maar voor al hun overige modellen kan alles.
De X6,voor mensen die niet kunnen kiezen tussen een X5 en een 5 serie.
De 5 GT ,voor mensen die niet kunnen kiezen tussen een X6 en een 5 serie.
De 6 Grand Coupe,voor mensen die niet kunnen kiezen tussen een 6- serie,een X6 en een 7.
Imo alle drie overdreven grote gedrochten en volledig overbodig in het BMW aanbod,nu gaan ze er nog een 4de aan toevoegen.
Spijtiggenoeg zijn er blijkbaar toch klanten die ze willen,al zie je de 5 GT (gelukkig) niet zoveel rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de_fre Bekijk BerichtenIk vind de 3 cabrio een misbaksel met dat stalen dak, maar de Z4 vind ik toch wel supergeslaagd (ook met het dak dicht).freude am fahren
Comment
-
Mijn punt dat ik wil aantonen in mijn bericht is dat BMW zever verkoopt door te zeggen,het is veel te duur om 2 aparte Z4 s te bouwen terwijl gewoon de cabrio tot coupé ombouwen niet zo duur is want je verstevigd die wagen zoiezo. Als Zagato het kan,kan BMW het zeker.
Terwijl ze verder oneindig aantal niche modellen lijken uit te brengen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk BerichtenMijn punt dat ik wil aantonen in mijn bericht is dat BMW zever verkoopt door te zeggen,het is veel te duur om 2 aparte Z4 s te bouwen terwijl gewoon de cabrio tot coupé ombouwen niet zo duur is want je verstevigd die wagen zoiezo. Als Zagato het kan,kan BMW het zeker.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDie ganse typenaming interesseert mij geen r**t.
Comment
Comment