Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 4-serie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bron [www.f30post.com]

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Weer zo'n stalen plooidak. Dju toch.

cabriokap in stof >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>< stalen plooidak imo

Comment

• ziet er leuk uit..
        De coupé is er eentje die ik aan het overwegen ben als mijn wagen afgeschreven is binnen 2j..

Maarja, binnen 2j zijn er weer andere leuke wagens en zit t budget misschien hoger..
        Anyway, leuk ding..

Komt dit nog in atmo 3 liter? Is niet VAA vriendelijk, maar daar zijn oplossingen voor.. (100% bedrijfsmatig gebruik bvb) en privé een auto voor naar de zaak te rijden en terug..

Comment

• Nog een BMW voor mensen die niet kunnen kiezen.
          Bij de Z4 kan je zelfs niet meer tussen cabrio en coupé,resultaat lelijke daklijn als hij gesloten is imo.Omdat het te duur was om 2 versies te ontwikkelen.
          Maar voor al hun overige modellen kan alles.

De X6,voor mensen die niet kunnen kiezen tussen een X5 en een 5 serie.
          De 5 GT ,voor mensen die niet kunnen kiezen tussen een X6 en een 5 serie.
          De 6 Grand Coupe,voor mensen die niet kunnen kiezen tussen een 6- serie,een X6 en een 7.

Imo alle drie overdreven grote gedrochten en volledig overbodig in het BMW aanbod,nu gaan ze er nog een 4de aan toevoegen.
          Spijtiggenoeg zijn er blijkbaar toch klanten die ze willen,al zie je de 5 GT (gelukkig) niet zoveel rijden.

Comment

• Ik vind zo'n stalen dak ook minder mooi, maar het heeft wel een aantal voordelen. Ik vind wel dat ze naast zo'n cc ook nog een coupé moeten blijven maken, zelfs bij de Z4.
            BMW en al andere merken mogen van mij zoveel modellen op de markt brengen als ze willen. Zolang ze maar modellen/motorisaties blijven maken die mij bevallen. Iedereen koopt uiteindelijk wat 'm zelf wil.
            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• M4

Bron + meer pics:

[www.f30post.com]

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Wat kijk ik toch uit naar de nieuwe M3(4) !!

Comment

• Video M4:

[www.youtube.com]

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                    Ik vind zo'n stalen dak ook minder mooi, maar het heeft wel een aantal voordelen. Ik vind wel dat ze naast zo'n cc ook nog een coupé moeten blijven maken, zelfs bij de Z4.
                    Als ze ook een coupé aanbieden, hebben ze de CC net niet meer nodig, dan kunnen ze terug een normale cabrio introduceren. Zoals bij de vorige Z4

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                      Nog een BMW voor mensen die niet kunnen kiezen.
                      Bij de Z4 kan je zelfs niet meer tussen cabrio en coupé,resultaat lelijke daklijn als hij gesloten is imo.Omdat het te duur was om 2 versies te ontwikkelen.
                      Maar voor al hun overige modellen kan alles.

De X6,voor mensen die niet kunnen kiezen tussen een X5 en een 5 serie.
                      De 5 GT ,voor mensen die niet kunnen kiezen tussen een X6 en een 5 serie.
                      De 6 Grand Coupe,voor mensen die niet kunnen kiezen tussen een 6- serie,een X6 en een 7.

Imo alle drie overdreven grote gedrochten en volledig overbodig in het BMW aanbod,nu gaan ze er nog een 4de aan toevoegen.
                      Spijtiggenoeg zijn er blijkbaar toch klanten die ze willen,al zie je de 5 GT (gelukkig) niet zoveel rijden.
                      Ik vind de 3 cabrio een misbaksel met dat stalen dak, maar de Z4 vind ik toch wel supergeslaagd (ook met het dak dicht).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_fre Bekijk Berichten
                        Ik vind de 3 cabrio een misbaksel met dat stalen dak, maar de Z4 vind ik toch wel supergeslaagd (ook met het dak dicht).
                        Idem hier!
                        freude am fahren

Comment

• Mijn punt dat ik wil aantonen in mijn bericht is dat BMW zever verkoopt door te zeggen,het is veel te duur om 2 aparte Z4 s te bouwen terwijl gewoon de cabrio tot coupé ombouwen niet zo duur is want je verstevigd die wagen zoiezo. Als Zagato het kan,kan BMW het zeker.

Terwijl ze verder oneindig aantal niche modellen lijken uit te brengen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                            Mijn punt dat ik wil aantonen in mijn bericht is dat BMW zever verkoopt door te zeggen,het is veel te duur om 2 aparte Z4 s te bouwen terwijl gewoon de cabrio tot coupé ombouwen niet zo duur is want je verstevigd die wagen zoiezo. Als Zagato het kan,kan BMW het zeker.
                            True! Ze brengen uiteindelijk ook een hele sleur aan M-modellen uit, waarvan de verkochte aantallen toch ook echt niet om over naar huis te schrijven zijn. En die toch een hele reeks onderdelen hebben die ze niet delen met hun broertjes of zusjes.

Comment

• M4.

Comment

• Waarom heet dat model niet gewoon 3 coupé, zoals ze al 30 jaar doen .

Comment

• Zo kunnen ze meer modelvarianten maken. Een 4 Gran Coupé zal ook wel volgen en dan past hij mooi in het rijtje van de Audi A5 en de Mercedes E Coupé.

Comment

• Comment

• eigenlijk geen slecht idee om de naam van 3 serie coupé naar 4 serie coupé te veranderen. Ik denk dat dit wel een mooie coupé zal worden.
                                      2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                      2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                      2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Die ganse typenaming interesseert mij geen r**t.
                                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                          Die ganse typenaming interesseert mij geen r**t.
                                          Maar helaas zal het ze wel in staat stellen om meer geld te vragen voor wat gewoon een 3 is, net zoals Audi dat met de 5 heeft gedaan.

Comment

Working...
                                          X