Oorspronkelijk geplaatst door Beta
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 4-serie
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenLeuke shop,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
De huidige E92 stond in september 2006 in de showroom. Ik verwacht deze 4 ten laatste september 2013 in de showroom. Volgend jaar is er de IAA. Hoogstwaarschijnlijk zal 'm daar wel voorgesteld worden.OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDe huidige E92 stond in september 2006 in de showroom. Ik verwacht deze 4 ten laatste september 2013 in de showroom. Volgend jaar is er de IAA. Hoogstwaarschijnlijk zal 'm daar wel voorgesteld worden.Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
Comment
-
Ik zou nu alleszins geen 3 coupé meer kopen, als je er nog heel wat jaren wil mee rijden. In dat geval zou ik wachten tot volgend jaar. Als je echter snel wil/kan veranderen, dan kan je zo'n 3 coupé nog overwegen, want het blijft een prachtig machien.OO 00 OO
Comment
-
pfff dringend is het niet, ze kan nog even verder...
en trouwens de huidige 3 coupé in vergelijking met de nieuwe zal ook weer een pak zuiniger/minder CO2 zijn.
en als ik'm op de firma koop is dat toch ook weeral goed meegenomen.Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk BerichtenGoeie poging om een tweedeursversie van de BMW 3 duurder te verkopen door hem een hoger nummer te geven. Begrijpe wie kan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk BerichtenBegrijpe wie kan...
Comment
-
'BMW 4-serie debuteert als concept in Detroit'
De nieuwe 3-serie sedan en Touring mogen momenteel de kopers dan al inpakken met hun allround kwaliteiten, coupéliefhebbers moeten het nog met een auto van de vorige generatie doen. In Detroit neemt BMW alvast een voorschot op de opvolger, de 4-serie.
Inderdaad, een voorschot. Volgens het Amerikaanse Car and Driver kiest BMW er namelijk voor om de coupé in januari eerst als concept-car te tonen. De onthulling van de definitieve auto staat dan gepland voor een latere show, bijvoorbeeld de Autosalon van Genève.
De naam van de auto is één van De Grote Mysteries van 2013. Want 3-serie Coupé klinkt dan weliswaar lekker vertrouwd, volgens diverse insiders stapt BMW volgend jaar over naar 4-serie. Deze naam gaat het merk dan niet alleen gebruiken voor de coupé en de cabriolet. maar ook voor een Gran Coupé (foto 3). De M3 Coupé gaat in dat geval dus zeer waarschijnlijk M4 heten. BMW zelf deze naamswijziging overigens niet bevestigen.
Onder de kap van de gewone versies van de 4-serie komen de bekende motoren te liggen, 2,0-liter viercilinders en 3,0-liter zescilinders. Een M Performance-diesel is ook een logische optie. Als het door ons geschetste tijdspad klopt, dan verwachten we de 4-serie medio 2013 bij de dealers.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
Comment