Niet slecht
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 4-serie
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
HABBA!Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk BerichtenHopelijk gaan die ronde achterlichten er nog af...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk BerichtenRonde achterlichten??Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk BerichtenRonde achterlichten??
Die zijn onderdeel van de camouflage tijdens het testproces. Aangezien de lichten meestal één van de belangrijkste aanpassingen is tussen voorgaande en nieuwe (of facelift-) modellen en ook veel karakter geven aan een wagen laten ze die natuurlijk niet graag zien.
Howow
Comment
-
BMW rolt snel achter elkaar prototypes voor de diverse 3-serie derivaten. De coupé zagen we al, nu is het tijd voor de cabrioletversie.
De naam van de auto is nog niet helemaal duidelijk. In de media wordt hardnekkig de naam 4-serie voor de coupé en de cabrio gebruikt, omdat BMW met die naam meer afstand met de sedan wil scheppen. Dat maakt het weer mogelijk om een hogere meerprijs te vragen. BMW zelf meldt ons echter van niets te weten en vooralsnog gewoon van de naam 3-serie Cabrio uit te gaan.
Onder de kap geen verrassingen. Reken in ieder geval op de tweeliter viercilinder turbomotor (184 of 245 pk) en de drieliter zes-in-lijn met 306 pk. Op het gebied van diesels verwachten we een exemplaar met een cilinderinhoud van twee liter en een drieliter zescilinder turbodiesel.
Wanneer de 3-serie/4-serie Cabrio komt, is nog niet officieel bekend. De cabrio van de vorige generatie kwam ongeveer twee jaar na de sedan op de markt, dus reken op een introductie eind 2013/begin 2014. Rond die tijd is er ook de nieuwe M3 Coupé. De gewone coupéversies verwachten we rond de jaarwisseling van 2012/2013.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk ben zeker dat het terug zo'n stalen dak zal worden.
De kofferklep zal wel langer worden dan bij de huidige 3.Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
Comment
-
Tja, ik vind de kofferklep nu ook precies te lang. Daarom ben ik des te meer benieuwd naar de officiële foto's en om 'm dan irl te zien.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenKwa vorm doet hij me niet meteen denken aan een echte BMW. Iets te gestrekt, meer Volvo eigenlijk.
Waar gaan we dat schrijven . Buiten de 1M en de F10 stelt BMW mij zwaaaar teleur de laatste tijd .
Comment
Comment