Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 4-serie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Niet slecht

Comment

Overkill.
      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

HABBA!

Comment

+ YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
          Last edited by edge; 21/11/2011, 18:58.

Comment

Hopelijk gaan die ronde achterlichten er nog af...
            Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
            Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
            If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

Die laatste impressies!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten

HABBA!
                Ziet er wel goed uit.
                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
                  Hopelijk gaan die ronde achterlichten er nog af...
                  Ronde achterlichten??

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
                    Ronde achterlichten??
                    In dat filmpje dat Edge postte: http://www.youtube.com/watch?feature...&v=4GU_cIFYHSs
                    Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                    Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                    If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
                      Ronde achterlichten??
                      Hij heeft het over de 'mule'-lichten. Die gaan er uiteraard nog van.
                      Die zijn onderdeel van de camouflage tijdens het testproces. Aangezien de lichten meestal één van de belangrijkste aanpassingen is tussen voorgaande en nieuwe (of facelift-) modellen en ook veel karakter geven aan een wagen laten ze die natuurlijk niet graag zien.

Howow

Comment

BMW rolt snel achter elkaar prototypes voor de diverse 3-serie derivaten. De coupé zagen we al, nu is het tijd voor de cabrioletversie.

De naam van de auto is nog niet helemaal duidelijk. In de media wordt hardnekkig de naam 4-serie voor de coupé en de cabrio gebruikt, omdat BMW met die naam meer afstand met de sedan wil scheppen. Dat maakt het weer mogelijk om een hogere meerprijs te vragen. BMW zelf meldt ons echter van niets te weten en vooralsnog gewoon van de naam 3-serie Cabrio uit te gaan.
                        Onder de kap geen verrassingen. Reken in ieder geval op de tweeliter viercilinder turbomotor (184 of 245 pk) en de drieliter zes-in-lijn met 306 pk. Op het gebied van diesels verwachten we een exemplaar met een cilinderinhoud van twee liter en een drieliter zescilinder turbodiesel.
                        Wanneer de 3-serie/4-serie Cabrio komt, is nog niet officieel bekend. De cabrio van de vorige generatie kwam ongeveer twee jaar na de sedan op de markt, dus reken op een introductie eind 2013/begin 2014. Rond die tijd is er ook de nieuwe M3 Coupé. De gewone coupéversies verwachten we rond de jaarwisseling van 2012/2013.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Hopelijk misleiden ze ons nu, en gaan ze opnieuw voor een softtop. Dat stalen opklapdak trekt op niets.
                            freude am fahren

Comment

Ik ben zeker dat het terug zo'n stalen dak zal worden.
                              De kofferklep zal wel langer worden dan bij de huidige 3.
                              OO 00 OO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                Ik ben zeker dat het terug zo'n stalen dak zal worden.
                                De kofferklep zal wel langer worden dan bij de huidige 3.
                                Maar op da plaatje hierboven zitten de verhoudingen naar kofferklep toch ECHT NIET goed...
                                Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

Tja, ik vind de kofferklep nu ook precies te lang. Daarom ben ik des te meer benieuwd naar de officiële foto's en om 'm dan irl te zien.
                                  OO 00 OO

Comment

Dit is eerder een 3-serie cabrio dan een 4-serie cabrio. Coupé-lijnen zijn ver te zoeken op de foto's.

Comment

Hopelijk wordt het een softtop.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                                        Kwa vorm doet hij me niet meteen denken aan een echte BMW. Iets te gestrekt, meer Volvo eigenlijk.
                                        Daar de Volvo's sportievere lijnen krijgen en de BMW's plomper worden imo...

Waar gaan we dat schrijven . Buiten de 1M en de F10 stelt BMW mij zwaaaar teleur de laatste tijd .

Comment

We hebben nog maar nauwelijks met de 3-serie Sedan gereden,...

Comment

Working...
                                          X