Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 4-serie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Geen softtop dus. Doet mij erg hard denken aan de E93 en dat is een mooie cabrio vind ik.

Comment

Het is nog steeds niet duidelijk of het een 3 of 4-serie wordt, of heb ik wat gemist.

Hier een Render van de M3 Coupe F30.

Last edited by ; 30/12/2011, 16:05.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
        Geen softtop dus. Doet mij erg hard denken aan de E93 en dat is een mooie cabrio vind ik.
        Inderdaad, alleen nadelig voor het gewicht. Onze E93 voelt soms toch wel heel zwaar aan...
        Dit wordt dus al de derde generatie met hard dak?

Bijgevoegde Bestanden
        My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk Berichten
          Inderdaad, alleen nadelig voor het gewicht. Onze E93 voelt soms toch wel heel zwaar aan...
          Dit wordt dus al de derde generatie met hard dak?

Die kleur

E30SHOP.be
          - Alles voor uw BMW E30.
          Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
          En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Is dat een MB-dak? Naar achteren toe doet hij me denken aan een E-Coupé van een hoop jaren geleden.

Howow

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
              Die kleur
              En die hard-tops ... heb dat altijd enorm lelijk gevonden. Het is wel mooi als ze eraf zijn

Comment

BMW’s 3-serie staat nog maar net bij de dealers, maar het Beierse merk is al druk in de weer met de ontwikkeling van derivaten. Zoals de coupé, die in de toekomst waarschijnlijk 4-serie gaat heten.

In dit geval heeft onze spionagefotograaf de 435i gespot. Dat zien we aan de twee uitlaten van de auto. Deze auto krijgt een 3,0-liter zes-in-lijn met turbo onder de kap. In de 335i Coupé is het vermogen 306 pk, maar het is mogelijk dat de 435i meer vermogen krijgt. In de 640i, met in de basis hetzelfde blok, is het vermogen namelijk 320 pk.
                BMW kiest niet voor niets voor de naam 4-serie. Het merk wil meer onderscheid creëren tussen de 3-serie Sedan en de derivaten en dan is zo’n naam natuurlijk een duidelijk signaal richting de klanten. Qua motoriseringen zal de coupé ook wat hoger gepositioneerd worden dan de 3-serie Sedan. De minst potente motoriseringen van de 3-serie komen niet in de 4-serie te liggen.
                Het is nog niet geheel duidelijk wanneer BMW de 4-serie brengt. Aangezien de prototypes al een tijdje rondrijden, mikken we op een onthulling op de Autosalon van Parijs in oktober. Rond de jaarwisseling zou de nieuwe BMW dan bij de dealers moeten staan.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

Hopelijk hebben ze gelijk met de voorstelling in oktober!

Comment

Eerst moet de touring nog komen. Ik verwacht ten vroegste officiële foto's en info in december van dit jaar, om dan in de lente van 2013 in de showroom te staan.
                        Zou bij deze 4-reeks ook niet eerste de cabrio komen?
                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

persoonlijk vind ik BMW niet echt goed bezig wbt naamgeving,een 3 coupé een 4 reeks,weet niet of dat het is eignelijk. Ook hun typebenaming zorgen voor onduidelijkheid:
                          328i is twee liter en een een oude 525d is een 3 liter....moet duidelijker kunnen
                          (of ben ik nu aan het muggenziften?)
                          BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
                            persoonlijk vind ik BMW niet echt goed bezig wbt naamgeving,een 3 coupé een 4 reeks,weet niet of dat het is eignelijk. Ook hun typebenaming zorgen voor onduidelijkheid:
                            328i is twee liter en een een oude 525d is een 3 liter....moet duidelijker kunnen
                            Eens, hoewel ik de introductie van 4-reeks wel goed vind. Zo ontstaat er meer verschil tussen de modellen net als bij de 5- en 6-reeks. Bij een 6 weet je gelijk dat het om iets exclusiefs (*kuch*) gaat, bij de 4 straks ook.

Maar wat te denken van die logge verhoogde 5 die ze 'Gran Turismo' noemen. Hier is BMW echt wel fout bezig geweest wat mij betreft.

Comment

Of je een muggenzifter bent of niet, daar spreek ik me niet over uit. Wat je wél bent, is een jaar of 5 te laat (of meer zelfs) : ook de huidige '3 had voor z'n lancering de rumours dat 'ie '4 zou gaan heten. En de typebenamingen bij BMW zijn al een hele tijd niet meer (altijd) correct. Dat gaat zelfs terug tot 3 generaties BMW's terug. En je vindt het bij élk huidig merk dat typebenamingen baseert op technische gegevens.
                              Last edited by ; 20/02/2012, 20:04.

Comment

Ik vind 4-reeks net wél logischer dan 3-reeks Coupé. Tenslotte is het bij de 6' ook nooit anders geweest. En de 8' (840i, 850i) was ook een coupé. Nu moeten ze er alleen nog voor zorgen dat er uiterlijk voldoende verschil is met de 3-reeks.
                                En idd, bij de lancering van de vorige 3-reeks, was er al sprake van een 4'. Ging de 1' Coupé oorspronkelijk trouwens ook niet 2' Coupé gedoopt worden (de E82, bedoel ik)? Of verwar ik nu even met de Z2, waar ook al even sprake van is?
                                Even gevallen voor de iets meer sportieve versies, is een perfect logische keuze.
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

Daar zit idd waarheid achter,al was de 8 indertijd eigenlijk wel een model op zich zelf. En drie coupé is nog steeds een 3 op technisch gebied hé
                                  BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Daar zit idd waarheid achter,al was de 8 indertijd eigenlijk wel een model op zich zelf. En drie coupé is nog steeds een 3 op technisch gebied hé
                                    Klopt idd. Nu ja, de 6' is technisch ook een 5', nee?
                                    Maar zoals ik zei: mss zal er nu iets meer verschil zijn met de sedan? Enfin, ik hoop het. Heb er nog niet veel over gelezen.
                                    120d Hatch Edition Sport

Comment

Comment

Comment

Comment

Working...
                                          X