Geslaagd, doet me denken aan de 6 reeks.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 4-serie
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk BerichtenMooi silhouet, maar die bumpers zal ik toch eerst eens IRL moeten zien. Op foto lijkt het nogal over the top.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart9140 Bekijk BerichtenKnap, zeer knap...maar oktober/november...WTF, das nog een jaar!
Comment
-
De algemene lijn is zeer knap, dat kon je ook al op die gelekte trailershots zien waar enkel de neus/achterkant gecamoufleerd was. Echter ik vind deze concept veel te gekunsteld. Dat luchthappertje achter de achterwielen hoeft echt niet, en wat het idee achter die bumpers is ontgaat me ook.
Hopelijk wordt het finale productiemodel iets soberder, maar dat zal wel. Dan wordt het een razend knappe wagen. Wel benieuwd naar de prijs, want veel meer dan een 3 coupé zou ik hier toch niet voor betalen - des te meer daar het interieur gewoon dat van de 3 is (OK maar ook niet meer dan dat).
Heb ook wel het gevoel dat deze de klassieke, simpele schoonheid van de huidige 3 coupé nog meer in de verf zet. Maar ik ben niet geheel objectief.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenEn de M3?Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk BerichtenWaarom zo'n sterke naam aanpassen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenOp naar de 300.000 kilometer?
Comment
-
Ik ben géén fan. Bah dat diarreebruin interieur, echt klassiek-kitscherig.
Die bumpers, zowel voor als achter doen me ook iets te veel aan de Kia-gril denken om ze mooi te vinden.
Aan mij krijgen ze dit niet verkocht, ik beschouw mezelf nochtans nogal BMW-minded.
Dan nog liever de 3GT.
Die heeft trouwens ook die luchtgaten achter de voorwielen, gekopieerd van Jaguar?Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk BerichtenIk ben géén fan. Bah dat diarreebruin interieur, echt klassiek-kitscherig.
Die bumpers, zowel voor als achter doen me ook iets te veel aan de Kia-gril denken om ze mooi te vinden.
Aan mij krijgen ze dit niet verkocht, ik beschouw mezelf nochtans nogal BMW-minded.
Dan nog liever de 3GT.
Die heeft trouwens ook die luchtgaten achter de voorwielen, gekopieerd van Jaguar?
Die bumpers, ttz, het deel onder debumpers vind ik de grootste lelijkheid aan de gewone 3-berline, en hier hebben ze dat deel gewoon nog wat geprononceerder gemaakt. Wellicht 1 van de eerste dingen die bij een facelift gecorrigeerd zal worden. Tot dan toe zul je een M-pack moeten nemen om het mooi te maken. Ze zouden beter die M-bumper apart leveren want aan de andere M-pack opties heeft niet iedereen iets.
Comment
Comment