Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 4-serie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
    Ik ben benieuwd of er nog een beetje sportief mee te rijden valt.
    Bij de E92 had ik meer het gevoel om te draaien en hopen dat al dat gewicht niet omvalt om het wat cru te zeggen.
    Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
    Ik moet eerlijk toegeven dat mijn 1 reeks een pak leuker (lees: speelser) reed dan mijn E92 nu
    Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
    vind ik ook, heb een paar keer met een 125i met mpack en die m ophanging gereden en dat was een leuk autotje.
    Nu rij ik veel met een 335d coupe met alle toeters en bellen op. en dat rijdt verre van slecht uiteraard, maar toch wel wat zwaar om mee te rijden in korte bochten.
    Is da nie normaal mannen?
    Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
    Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
    If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
      Is da nie normaal mannen?
      bmw wilt toch freude am fahren en hun sportieve roots altijd naar voor schuiven?

is voor mij niet zo goed gelukt in de E92 hoor. Snel ja zeker, super zitpositie, mooie looks, stuurt nog altijd wel een niveau hoger dan een A5. Maar het echt sportieve gevoel zoals de E46 dat nog had. Nee, daar is die te zwaar en te comfortabel voor geworden.

mss een teveel mercedes geworden ipv bmw te blijven
      Last edited by kefkie; 01/02/2013, 12:31.
      BMW X5 45e

Comment

• Kan allemaal goed zijn dat de E92 niet aan jouw verwachtingen voldoet maar vergelijken met een 1 en dezelfde dynamiek verwachten is toch gewoon te gek voor woorden?
        Een 3 zal altijd groter, breder, hoger en zwaarder zijn dan een 1 en bijgevolg ook altijd anders sturen.
        Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
        Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
        If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• Er zijn bepaalde gegevens die autofabrikanten graag binnenshuis houden maar dat lukt niet altijd. Zo is een document op het wereldwijde web beland met daarop de productiedetails van BMW’s nieuwe 4-serie.

Op de fansite 4-seriesforums.com staat een document met daarop veel elementaire details over de nieuwe BMW 4-serie (foto). Te lezen valt bijvoorbeeld dat de coupé, de F32, vanaf juli 2013 in München gebouwd gaat worden en dat de productie in juni 2014 stopt. Althans, tijdelijk want na de vakantie begint het nieuwe modeljaar voor de auto. De types die in Duitsland van de band gaan rollen zijn de 428i en de 435i, van beide komt ook een vierwielaangedreven xi-versie.
          De productielijn van de F33, ook wel bekend als 4-serie cabriolet, wordt in november aangezwengeld in het iets noordelijker gelegen Regensburg. Deze carrosserievariant blijft slechts acht maanden in productie totdat modeljaar 2015 aftrapt. De cabrio komt er ook als 428i (4-cilinder, 245 pk) en als 435i (6-cilinder, 306 pk). Hoe het zit met de bijvoorbeeld de M4, vermeldt dit document helaas niet. Ook naar de details rondom de 4-serie Gran Coupé is het voorlopig nog even gissen.
          In december werden we verblijd met de concept-car van de 4-serie coupé. We verwachten in maart op Genève het productiemodel aan te treffen.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Staat de S voor Sportautomaat?
            Waarschijnlijk de 8-traps dan, vooral om het verbruik te drukken.

Comment

• Comment

• De nieuwe BMW 4-serie coupé verliest steeds meer van z’n camouflagemateriaal. Onze spionagefotograaf kwam een groepje loslopende 4-series tegen in het noorden van Zweden.

“We stuitten op een groepje van drie prototypes van de BMW 4-serie coupé tijdens een koffiestop van de testrijders”, vertelt onze spionagefotograaf. Die hoef je natuurlijk niet uit te leggen dat je dan meteen de camera tevoorschijn moet halen om te knippen wat er te knippen valt, voordat het BMW-personeel de koffietent uit stormt om je het werk te belemmeren. Zodoende kon hij ook een foto maken van de achterbank en het dashboard – eentje waarbij het geheel grotendeels is afgedekt en eentje waarbij meer zichtbaar is (waaronder een ongetwijfeld geïrriteerde testrijder…)
                We krijgen in vergelijking met de vorige keer dat de 4-serie werd gespot weer wat meer zicht op het lijnenspel van de nieuwe 3-serie coupé, die straks dus als 4-serie door het leven zal gaan. Met name de achterkant – achterruit, zijruiten en kofferklep – is minder riant afgepakt dan de vorige keer. Het hoort natuurlijk bij het spelletje; op deze manier genereert BMW weer wat extra aandacht voor de auto in de aanloop naar de onthulling. Eerder deze maand belandden alle productiedetails van de 4-serie op straat, waardoor we nu weten dat de eerste 4-serie coupé in juli van de band zal lopen in München.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                        Is die daar nu met zijn vingers op dat scherm aan het tappen :o? Touchscreen? (mijns inziens totaal overbodig in een auto, je moet je ogen op de weg kunnen houden)
                        2006 BMW E91 320d (sold)・2013 BMW F31 330d M-sport・

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stichel Bekijk Berichten
                          Is die daar nu met zijn vingers op dat scherm aan het tappen :o? Touchscreen? (mijns inziens totaal overbodig in een auto, je moet je ogen op de weg kunnen houden)
                          Hij is aan het voelen of er warme lucht uit komt

Comment

• ofwel heeft hij kou pollekes
                            1991 Audi S2 coupe
                            2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• Of hij probeert het dashboard/middenconsole wat te verbergen voor de camera?

E30SHOP.be
                              - Alles voor uw BMW E30.
                              Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                              En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Wat is daar nu nog aan te verbergen? Het wordt identiek hetzelfde als bij de 3.
                                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                    Wat is daar nu nog aan te verbergen? Het wordt identiek hetzelfde als bij de 3.
                                    Misschien is het juist dat.

Comment

• jocar , dat is toch niet de 4 serie coupe , ik tel 4 deuren
                                      1991 Audi S2 coupe
                                      2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jlsoundlover Bekijk Berichten
                                        jocar , dat is toch niet de 4 serie coupe , ik tel 4 deuren
                                        Dit is toch de 4 Gran Coupe.
                                        Op de site van de foto's staat nog meer informatie.

Comment

• 601505_552024511484701_1106104301_n.jpg

Comment

Working...
                                          X