De 4M coupé
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 4-serie
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door pegasus Bekijk BerichtenDit is toch de 4 Gran Coupe.
Op de site van de foto's staat nog meer informatie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jlsoundlover Bekijk Berichtenkwist niet dat er ook een grand coupé kwam , dit topic gaat nochtans over de ( gewone ) coupé
Of is er een aparte topic.
Dan moeten de foto's ook verplaatst worden.
Comment
-
Nog wat afbeeldingen: http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=818697"Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jlsoundlover Bekijk Berichtenjocar , dat is toch niet de 4 serie coupe , ik tel 4 deurenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stco Bekijk BerichtenKan best niet naar die voorstelling gaan! Kans dat ik daar met zo'n bestelbon buiten kom, is te groot...
Maar anderzijds, zo goed als mijn 123d coupé'tje zal het wel niet rijden ....
Comment
-
ziet er een heel mooie wagen uit,alleen weer overladen van de turbomotoren en rijhulpmiddelen en daardoor telkens dat beetje minder echt. voor mij een schiiterend voertuig,dat weet ik zo al maar waarom hebben wij hier in Europa geen rechte op zijn grootste concurent:de Honda Accord coupé 2013?BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JMH Bekijk Berichtenik wil een 430D, en dat zal niet lang duren !
Comment
Comment