Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 4-serie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De 4M coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pegasus Bekijk Berichten
      Dit is toch de 4 Gran Coupe.
      Op de site van de foto's staat nog meer informatie.
      kwist niet dat er ook een grand coupé kwam , dit topic gaat nochtans over de ( gewone ) coupé
      1991 Audi S2 coupe
      2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jlsoundlover Bekijk Berichten
        kwist niet dat er ook een grand coupé kwam , dit topic gaat nochtans over de ( gewone ) coupé
        De Gran Coupe loopt toch ook door dit topic heen?
        Of is er een aparte topic.
        Dan moeten de foto's ook verplaatst worden.

Comment

• Bron & meerdere foto's: http://www.auto-motor-und-sport.de/b...otoshow_item=3
          "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

• Nog wat afbeeldingen: http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=818697
            "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

• Kan best niet naar die voorstelling gaan! Kans dat ik daar met zo'n bestelbon buiten kom, is te groot...

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jlsoundlover Bekijk Berichten
                  jocar , dat is toch niet de 4 serie coupe , ik tel 4 deuren
                  Jawel, dit is de 4 GC, toen dit topic destijds geopend werd was er van een GC geen sprake, alleen van de coupé. Men is dan in dit topic gewoon verder gegaan met de GC info. Ik zal 'coupé' uit de titel laten verwijderen
                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• BMW maakt het ook wel ingewikkeld met die nieuwe nummering, hé
                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stco Bekijk Berichten
                      Kan best niet naar die voorstelling gaan! Kans dat ik daar met zo'n bestelbon buiten kom, is te groot...
                      Bij mij begint het ook te kriebelen, ziet er erg goed uit...

Maar anderzijds, zo goed als mijn 123d coupé'tje zal het wel niet rijden ....

Comment

• ziet er een heel mooie wagen uit,alleen weer overladen van de turbomotoren en rijhulpmiddelen en daardoor telkens dat beetje minder echt. voor mij een schiiterend voertuig,dat weet ik zo al maar waarom hebben wij hier in Europa geen rechte op zijn grootste concurent:de Honda Accord coupé 2013?
                        BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Een stuk beter dan de e92 die me nooit heeft kunnen bekoren (al was de facelift al iets beter)
                          2021 Taycan 4S
                          2021 Lexus UX250h

Comment

• Laat maar komen!

Comment

• Valt wel mee buiten de voorbumper, de strook rond de mistlichten vind ik droevig. Met M-pack gaat dit alweer verholpen worden, kassa kassa.

Comment

• ziet er goed uit zo op foto, beter als de 3 die er wat als mislukte kleine 5 bijstaat

Comment

• Comment

• Comment

• ik wil een M4 !!!

Comment

• ik wil een 430D, en dat zal niet lang duren !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JMH Bekijk Berichten
                                          ik wil een 430D, en dat zal niet lang duren !
                                          Me too!

Comment

Working...
                                          X