Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 4-serie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Grappig ... daarnet deze twee nog zien staan op Schiphol. Nu al hier op het forum. Ik dacht er nog ne foto van te nemen.
    Eigelijk straf hoeveel BMW prototypes er in Amsterdam passeren.
    Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
    • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
    • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
    • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• dat soort trailers ( of wat is het ? ) kan maar max 1250 kg dragen ? volgens mij weegt zo een 4 serie meer
      1991 Audi S2 coupe
      2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jlsoundlover Bekijk Berichten
        dat soort trailers ( of wat is het ? ) kan maar max 1250 kg dragen ? volgens mij weegt zo een 4 serie meer
        die dolly's kunnen 8 ton aan aangezien de platen al tot 6 ton mogen dragen
        lets have some more member berries

Comment

• weeral die mislukte achterlichten btw
          ik snap niet wat er zo moeilijk is om de buitenlijnen van de lichten vloeiend te laten doorlopen in de koffer. nu is er net een stuk weggeknipt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
            die dolly's kunnen 8 ton aan aangezien de platen al tot 6 ton mogen dragen
            waarom staat er dan 1250 kg op ?
            1991 Audi S2 coupe
            2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jlsoundlover Bekijk Berichten
              waarom staat er dan 1250 kg op ?
              markering van vroeger? op sommige dolly's zie je DGR 1 staan omdat die veel gebruikt worden voor explosief materiaal, da wil niet zeggen dat als er een lading peren op staat die explosief zijn

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• kheb zo een bang vermoeden dat het budget weeral op was toen ze bij de achterlichten kwamen
                          anders wel een ferm machien al vind ik die uitlaten ook nogaltijd te onafgewerkt

Comment

• heb hem deze week kunnen previewen, is zeer knap! kont is lekker breed...
                            2015 BMW F11 520dA
                            1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Ik zie het best goed komen met dit model. Jammer dat de cabrio weer een klapdak krijgt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten
                                heb hem deze week kunnen previewen, is zeer knap! kont is lekker breed...
                                Waar ?
                                2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                                2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                                2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk Berichten
                                  Waar ?
                                  Waarschijnlijk in Bornem, ik heb hem daar ook gezien. Echt een knappe wagen! Stond daar in het Glaciersilber met rood leder en de Sportline uitvoering met optionele 19" velgen , veel agressiever dan de 3 reeks in die uitvoering. Voorbumper is een pak agressiever van tekening met veel hoogglans erin. De optionele full led verlichting is gewoon weg subliem, precies zoals in de film Thron, zalig! In profiel lekker laag en lang ( is een stuk langer dan de 3 maar ik heb niet goed opgelet hoeveel ). Wat achteraan opvalt zijn de veel horizontale lijnen die hem lekker breed maken en het fel verbrede spoor (+8cm tov 3 berline!, vooraan +4cm trouwens ). Wat de wagen nu ook duidelijk heeft is een brede scouderpartij zoals dat bij een A5 coupé is, onder de ramen maakt de koets een serieuse boog naar buiten toe wat de wagen een gedrongen uiterlijk heeft. Enig punt van kritiek is dat de achterlichten van design beter hadden gekund, wat braafjes zeker als je vergelijkt met de mega agressieve voorlichten.
                                  Binnenin veel ruimte, ook achteraan voor een coupé en een aantal nieuwe opties zoals standaard de nieuwe Idrive controller met touchscreen bediening (indien navi prof ) en een uitgebreider lederen bekleding van het interieur.
                                  Er komt ook vrij snel na de lancering een 435d uit met standaard automaat (logisch) maar ook met standaard xDrive! Vermogens zijn nog niet bekend maar ik ga ervan uit dat dit de motor uit de 535d & 640d zal zijn met 313 pk en 630 Nm. Voor de rest geen nieuwigheden op gebied van motorisatie alhoewel ik mij afvraag hoeveel mensen voor een 420i xDrive zullen kiezen???
                                  Eveneens zal het M-Sportpakket leverbaar zijn vanaf lancering.
                                  Dit was het zowat, jammer genoeg geen foto's kunnen schieten want onze gsm moeten afgeven.

Comment

• Iemand enig idee wanneer deze nu eindelijk voorgesteld zal worden aan het grote publiek? Weet er iemand of er ook een 420i versie gemaakt zal worden?

Comment

• yes in bornem
                                      2015 BMW F11 520dA
                                      1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Welke versies komen nu uit bij de lancering? Of is dat nog niet zeker?

Comment

• Gewoon de 2-deurs versie van de BMW 3 die eigenlijk 1200 euro goedkoper moet zijn dan de 4-deurs versie.

Comment

Working...
                                          X