Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 4-serie
Collapse
X
-
Dit wordt alweer een mooie wagen. Nu is 'm nog speciaal, maar over een jaar zie je 'm op alle hoeken en kanten van de straat, en over 5 jaar beginnen de meesten te ver'jonnie'en. Spijtig toch dat het zo gaat met de meeste BMW's.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDit wordt alweer een mooie wagen. Nu is 'm nog speciaal, maar over een jaar zie je 'm op alle hoeken en kanten van de straat, en over 5 jaar beginnen de meesten te ver'jonnie'en. Spijtig toch dat het zo gaat met de meeste BMW's.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenDaarom hebben ze nog de M4, die zal nog een beetje exclusiever zijn.
idem met AMG, enkel bij audi zie je er amper rijden met een RS logo tenzij het echte RS'en zijnlets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDit wordt alweer een mooie wagen. Nu is 'm nog speciaal, maar over een jaar zie je 'm op alle hoeken en kanten van de straat, en over 5 jaar beginnen de meesten te ver'jonnie'en. Spijtig toch dat het zo gaat met de meeste BMW's.
Ik geef het niet graag toe, maar dat fenomeen verzachtte de pijn.
Niet dat er geen uitzonderingen bestaan, maar de trend is er wel.
Altijd
Comment
-
M4... Kan er maar niet aan wennen..Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
De coupé heeft ondertussen zijn eigen topic bij 'nieuwe auto's',
http://www.autoforum.be/showthread.p...-Reeks-Coup%E9Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Nu BMW de coupéversie van de 3 Serie als apart model probeert neer te zetten door er een 4 serie-badge op te plakken, kijken we alvast vooruit naar een paar toekomstige carrosserievarianten. Want nichemarkten zijn er om gevuld te worden.
De makkelijkste om te bedenken is de 4 Serie Cabrio. Dit ding. Eigenlijk gewoon een 4 Serie Coupé met een metalen klapdak en wat minder stevigheid in de carrosserie, die naar het schijnt dit jaar nog op de markt komt als 428i en 435i. PS Garage gaf er onderstaande draai aan.
Op de spyshots zijn we nog geen varianten met een softtop tegengekomen, maar dat weerhield XTomi er niet van een 4 Serie met een stoffen dakje te bedenken. Leuk, maar die dakconstructie gaat er naar alle waarschijnlijkheid niet komen.
Wat er wél gaat komen is een Gran Coupé-variant. Net zoals BMW deed bij de 6 Serie. Eigenlijk wordt de 4 Serie Gran Coupé een 3 Serie met een lagere, meer sexy daklijn. Op papier heeft het de potentie om iets gaafs te worden. En met photoshop ook. Nu maar hopen dat de designafdeling in München dit ook lukt, en niet wéér een retestrakke conceptversieaflevert, om menig Bimmer-fan met het productiemodel teleur te stellen.
Om het samen te vatten: de 3 Serie en 4 Serie familie zal straks uit de volgende modellen bestaan. Duidelijker kan BMW het niet maken. [/sarcasm]- F30 3 Serie Sedan
- F31 3 Serie Touring
- F32 4 Serie Coupé
- F33 4 Serie Cabrio
- F34 3 Serie GT (Gran Touring)
- F35 3 Serie Long Wheelbase (voor China)
- F36 4 Serie Gran Coupé
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Superknap!Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
Current:
1987 Mercedes-Benz W124 200D
1979 Mercedes-Benz W123 280E
1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
Ex:
1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
1976 Mercedes-Benz W123 250
1987 Mercedes-Benz W124 230E
1979 Mercedes-Benz W123 300d
1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI
1990 Mercedes-Benz C124 300CE
1980 Mercedes-Benz W123 280
1989 Mercedes-Benz W124 230E
Comment
-
Ik zie liever een stoffen kap, maar de daklijn bij dit stalen dak is alweer zeer geslaagd. Persoonlijk zie ik die liever dan bij de coupé. Wat ook opvalt zijn de bolle wielkassen achteraan. Dat maakt 'm lekker vlezig.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
Comment