Oorspronkelijk geplaatst door kefkie
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 4-serie
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenniet als je aan het rijden zijt en 20 verschillende vensters moet doorlopen voor je hebt wat je wil
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenja hallo probeer eens tijdens het rijden een instelling in de navigatie te veranderen als je ze al vind.
Je zou anders eens in een Jaguar moeten stappen of zo. Ben daarmee gaan rijden voor ik mijn F11 heb gekocht en dat is pas een kluwe aan menus. Je moet er voor de zetelventilatie via de touchscreen 4 menus doorlopen om die aan te kunnen zetten, om van de navigatie maar te zwijgen...
Nee echt, de iDrive is supereenvoudig en heeft voor mij destijds een stukje de doorslag gegeven van de beslissing om opnieuw voor een BMW te gaan.
Misschien 'speel' je er niet voldoende mee?Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenja hallo probeer eens tijdens het rijden een instelling in de navigatie te veranderen als je ze al vind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenzoals de I-drive ook zo'n gemakkelijke bediening is zeker?
Dat BMW z'n bedienconcept door de jaren heen heeft bijgevijld, klopt uiteraard. En dat ze daarbij ook goed naar de concurrentie hebben gekeken, is evenzeer waar. En dat een ander systeem aanleren dan datgene dat je al gewoon bent, moeilijk(er) is, klopt ook. Maar dat alles doet niks af van het feit as is, en dat is dat iDrive toonaangevend is.
Comment
-
Comment
-
De iDrive is voor mij een veel beter systeem dan de Command en ik vergelijk dan nog de business gps uit de 1 (vernieuwde versie met de knoppen naast de scroller en 8 geheugentoetsen) met de bijna 2x zo dure Command uit de E. De iDrive is veel sneller en veel eenvoudiger te bedienen dan te Command (vind ik).
Comment
-
Het enige idrive systeem wat ik moeilijk vond is dat van de E65 7reeks . ( Waarschijnlijk omdat ik tot dan zo een systeem niet gebruikt had) Na een week kende ik dat wel door en door.
Comment
-
Ik ben ondertussen de iDrive meer dan gewoon, en ik heb bijna elke versie gehad. Het nieuwe systeem is inderdaad beter, maar ook het oude systeem heb ik nooit slecht gevonden. Wat ik dikwijls gemerkt heb met het oude systeem, dat is dat de mensen niet weten hoe ze het moeten bedienen.
Ik rijd regelmatig met Mercedessen welke allemaal een ander Comand-systeem hebben. Ik snap echt niet wat mensen beter vinden aan dat systeem. Enkel al dat kleine scherm stoort mij. BMW is op dat vlak toch wel een serieus klasse hoger.
Vorige week heb ik een nieuwe 3 gehad als vervangwagen. Het systeem werkt hetzelfde als in mijn 5, maar het scherm is er nog op vooruit gegaan qua kwaliteit. Echt knap.Last edited by BMWMB; 11/07/2013, 00:26.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichtenin de e90 is de kleine 6,5" en de grote 8,8"... Het is duidelijk dat jij de kleine hebt.lets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenis er dan ook een verschil in idrive versies tussen de 2 schermen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenis er dan ook een verschil in idrive versies tussen de 2 schermen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenNeen die zijn er voor de show
en mijn mening is zoals van de meeste gebaseerd op eigen ondervindingen in plaats van hypes of meningen van anderen over te nemen dus ja die kan soms fout zijn of gaandeweg veranderenlets have some more member berries
Comment
Comment