Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 4-serie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• dat zou dan idd een grote stap vooruit zijn maar voorlopig vind ik "kleiner = zuiniger" ver van de werkelijkheid, mijn 2.2L is zuiniger dan het buurmeisje haar corsa 1.2...
    lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
      dat zou dan idd een grote stap vooruit zijn maar voorlopig vind ik "kleiner = zuiniger" ver van de werkelijkheid, mijn 2.2L is zuiniger dan het buurmeisje haar corsa 1.2...
      laat me raden, die 1.2 is een benzine?

Comment

• it is

Comment

dat zou dan idd een grote stap vooruit zijn maar voorlopig vind ik "kleiner = zuiniger" ver van de werkelijkheid, mijn 2.2L is zuiniger dan het buurmeisje haar corsa 1.2...
          Yep, misschien omdat de 1.2 Corsa waarschijnlijk een klein atmosferisch motorke is met weinig koppel (vermogen). Als het waar is wat BMW beweert (en ik vertel ook maar wat ik lees) en deze motoren staan op punt, dan zullen ze waarschijnlijk zuiniger zijn. Ze zullen wel moeten want vanaf 1 september 2014 gaat de Euro 6 norm van kracht zijn en als deze motoren meer gaan verbruiken zijn het geen Euro 6. Laat ons hopen dat het geen geblaas is van BMW.
          Vorig jaar heb ik met de 1.0 ecoboost van Ford gereden (100pk versie). Die reed geweldig goed en had wel degelijk veel koppel in de lagere toeren. Misschien, heel misschien zou BMW wel eens kunnen waar maken wat ze zeggen.

Comment

• Staat dit er al op?

Last edited by ; 24/08/2013, 23:01.

Comment

it is
              scheve vergelijking dan heee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                scheve vergelijking dan heee
                waarom? mijn C doet niet veel meer autostrade dan haar corsa dus de vergelijking is zo scheef nog niet, mijn 2.2L diesel vs een 1.2 benzine in stad en provinciale wegen

Comment

waarom? mijn C doet niet veel meer autostrade dan haar corsa dus de vergelijking is zo scheef nog niet, mijn 2.2L diesel vs een 1.2 benzine in stad en provinciale wegen
                  En mijn 1.6 naft in de mini is zuiniger dan mijn 1.9diesel in mijn leon op hetzelfde traject.
                  BMW X5 45e

Comment

wat een totale waanzin kerel

hier antwoord ik nog niet op

Comment

• Pas op, die 2,2 diesel is wel gechipt hé Wat een lulkoek zeg...
                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

wat een totale waanzin kerel

hier antwoord ik nog niet op
                        Waarom doedet dan?

BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                          Pas op, die 2,2 diesel is wel gechipt hé Wat een lulkoek zeg...
                          En tis een premiumbak, nie vergeten!
                          BMW X5 45e

Comment

• ze haalt max 550km met een tank (45L). als jullie groot genoeg zijn om te kunnen rekenen kunnen we eens verder praten...

Comment

• Ja, en hoe rijdt die mss?

Met mijn diesel 55ltr haal ik 650-700km.

Met de mini met 45ltr ga doe ik evenveel km bijna.
                              BMW X5 45e

Comment

ze haalt max 550km met een tank (45L). als jullie groot genoeg zijn om te kunnen rekenen kunnen we eens verder praten...
                                benzine verbruikt altijd meer dan diesel

wat gij zegt is motor a verbruikt meer dan b alhoewel a kleiner is: conclusie klein maakt vaak niet uit

wat blijkt nu, uw a is een benzine, die altijd meer verbruiken waardoor heel uw punt gewoon nergens op slaat

Comment

ze haalt max 550km met een tank (45L). als jullie groot genoeg zijn om te kunnen rekenen kunnen we eens verder praten...
                                  Tegen een gechipte Einstein kunnen wij inderdaad niet op, sorry... Maar toch, dit is nog erger dan appelen met peren vergelijken, een 1,2 benzine met een 2,2 Cdi
                                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

benzine verbruikt altijd meer dan diesel

wat gij zegt is motor a verbruikt meer dan b alhoewel a kleiner is: conclusie klein maakt vaak niet uit

wat blijkt nu, uw a is een benzine, die altijd meer verbruiken waardoor heel uw punt gewoon nergens op slaat
                                    je ga me niet vertellen dat bij een gelijkwaardige motor in stadsomgeving een diesel zoveel zuiniger zal zijn he... maar soit als je dan toch benzine met benzine wil gaan vergelijken, de E92 is ook een pak zuiniger dan die corsa en das een 2.0

Comment

Tegen een gechipte Einstein kunnen wij inderdaad niet op, sorry... Maar toch, dit is nog erger dan appelen met peren vergelijken, een 1,2 benzine met een 2,2 Cdi
                                      jij voelt je wel beter dan een ander he... khoop dat je het in het dagelijkse leven wat verder gebracht hebt dan hier.

Comment

jij voelt je wel beter dan een ander he... khoop dat je het in het dagelijkse leven wat verder gebracht hebt dan hier.
                                        Ik voel mij helemaal niet beter, maar zoals ik jou nogal schreef heb ik iets tegen zelfingenomen blaaskaken zoals jij. Waarom betrek jij nu al voor de 2de keer mijn privé leven in onze discussies? Alleen maar een bewijs dat je zelf thuis en op het werk niks te zeggen hebt blijkbaar, nu ja, jij als betweter maakt hier op het forum in ieder geval indruk want jij ligt wel dagelijks met iemand in de clinch.

Comment

Ik voel mij helemaal niet beter, maar zoals ik jou nogal schreef heb ik iets tegen zelfingenomen blaaskaken zoals jij. Waarom betrek jij nu al voor de 2de keer mijn privé leven in onze discussies? Alleen maar een bewijs dat je zelf thuis en op het werk niks te zeggen hebt blijkbaar, nu ja, jij als betweter maakt hier op het forum in ieder geval indruk want jij ligt wel dagelijks met iemand in de clinch.
                                          ik heb alleen problemen met mensen die zich altijd aangevallen voelen en niet kunnen argumenteren. Als je mijn persoonlijke ondervindingen niet kan accepteren weerleg ze dan of negeer ze?
                                          en appels met peren... geef dan maar eens je uitleg op de corsa vs de E92

Comment

Working...
                                          X