dat zou dan idd een grote stap vooruit zijn maar voorlopig vind ik "kleiner = zuiniger" ver van de werkelijkheid, mijn 2.2L is zuiniger dan het buurmeisje haar corsa 1.2...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 4-serie
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtendat zou dan idd een grote stap vooruit zijn maar voorlopig vind ik "kleiner = zuiniger" ver van de werkelijkheid, mijn 2.2L is zuiniger dan het buurmeisje haar corsa 1.2...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtendat zou dan idd een grote stap vooruit zijn maar voorlopig vind ik "kleiner = zuiniger" ver van de werkelijkheid, mijn 2.2L is zuiniger dan het buurmeisje haar corsa 1.2...
Vorig jaar heb ik met de 1.0 ecoboost van Ford gereden (100pk versie). Die reed geweldig goed en had wel degelijk veel koppel in de lagere toeren. Misschien, heel misschien zou BMW wel eens kunnen waar maken wat ze zeggen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichtenscheve vergelijking dan heeelets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenwaarom? mijn C doet niet veel meer autostrade dan haar corsa dus de vergelijking is zo scheef nog niet, mijn 2.2L diesel vs een 1.2 benzine in stad en provinciale wegenBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenwaarom? mijn C doet niet veel meer autostrade dan haar corsa dus de vergelijking is zo scheef nog niet, mijn 2.2L diesel vs een 1.2 benzine in stad en provinciale wegen
hier antwoord ik nog niet op
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichtenwat een totale waanzin kerel
hier antwoord ik nog niet op
BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenPas op, die 2,2 diesel is wel gechipt hé Wat een lulkoek zeg...BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenze haalt max 550km met een tank (45L). als jullie groot genoeg zijn om te kunnen rekenen kunnen we eens verder praten...
wat gij zegt is motor a verbruikt meer dan b alhoewel a kleiner is: conclusie klein maakt vaak niet uit
wat blijkt nu, uw a is een benzine, die altijd meer verbruiken waardoor heel uw punt gewoon nergens op slaat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenze haalt max 550km met een tank (45L). als jullie groot genoeg zijn om te kunnen rekenen kunnen we eens verder praten...Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichtenbenzine verbruikt altijd meer dan diesel
wat gij zegt is motor a verbruikt meer dan b alhoewel a kleiner is: conclusie klein maakt vaak niet uit
wat blijkt nu, uw a is een benzine, die altijd meer verbruiken waardoor heel uw punt gewoon nergens op slaatlets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenTegen een gechipte Einstein kunnen wij inderdaad niet op, sorry... Maar toch, dit is nog erger dan appelen met peren vergelijken, een 1,2 benzine met een 2,2 Cdilets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenjij voelt je wel beter dan een ander he... khoop dat je het in het dagelijkse leven wat verder gebracht hebt dan hier.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenIk voel mij helemaal niet beter, maar zoals ik jou nogal schreef heb ik iets tegen zelfingenomen blaaskaken zoals jij. Waarom betrek jij nu al voor de 2de keer mijn privé leven in onze discussies? Alleen maar een bewijs dat je zelf thuis en op het werk niks te zeggen hebt blijkbaar, nu ja, jij als betweter maakt hier op het forum in ieder geval indruk want jij ligt wel dagelijks met iemand in de clinch.
en appels met peren... geef dan maar eens je uitleg op de corsa vs de E92lets have some more member berries
Comment
Comment