Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 4-serie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
    Wat is de mooiste kleur? midnight blue?
    http://www.f30post.com/goodiesforyou...e/p1040181.jpg
    Voor mij persoonlijk Mineral Grau met als runner-up Glacier Silber. :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk Berichten
      Voor mij persoonlijk Mineral Grau met als runner-up Glacier Silber. :-)
      Voor mij nu ook .

Comment

• Niches zijn er om gevuld te worden, en daarom werkt BMW achter de schermen hard aan de vierdeurs variant van de 4-serie. Voor de tweede keer heeft onze spionagefotograaf de beplakte Duitser voor de lens gekregen.

BMW heeft er net als landgenoten Audi en Mercedes een handje van weg om alle mogelijke niches op te vullen. SUV's zijn van klein tot exhorbitant groot te bestellen en zowel van de 5- als 3-serie is een hatchback-achtige leverbaar. De 6-serie, van oorsprong een coupé, kreeg een vierdeurs jas aangemeten, nu krijgt ook de kersverse 4-serie die behandeling.
        Met de 4-serie Gran Coupé wordt de aanval op Ingolstadt geopend. Audi heeft z'n A4 Coupé alweer even geleden A5 gedoopt, en ook daar is een langere Sportback versie van te bestellen. Volgens onze Duitse collega's van AutoBild kunnen we de 4 Gran Coupé volgend jaar op de markt verwachten. Onderhuidskomen we natuurlijk dezelfde krachtbronnen tegen die we al kennen van de reguliere 3- en 4-serie. Het model leent zich, evenals z'n grotere broer (foto 7), ongetwijfeld ook voor een heerlijk potente M-versie.

bron + extra foto's: http://www.autoweek.nl/nieuws/24863/...rie-gran-coupe

Comment

• Pff die standaard voorbumpers van de 4-serie zijn toch echt wel gedrochten hoor. Daar is bmw zwaar de mist ingegaan vind ik. Maar pak die gran coupe en zet er een m pack met 19 duimers onder en dat wordt een dikke kar denk ik!
          BMW E91 318d Touring

Turbo... The replacement for displacement....

Comment

• vind het niet niet zo geslaagd als de 6 gran coupe......

Comment

• Het ziet er toch al iets meer 'Grancoupé' en iets minder 'Sportback' uit dan op de vorige spypics.
              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• wordt afwachten, momenteel loop ik er niet warm van.
                Net al de 4 reeks, zal deze ook een M-pack nodig hebben om er mooi uit te zien.

Comment

• Paar impressies,

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• De gran coupé zal te zien zijn op het volgende salon van Brussel (in de closed room )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
                      De gran coupé zal te zien zijn op het volgende salon van Brussel (in de closed room )
                      Mijn afspraak staat al geboekt.
                      Ben een benieuwd hoe hij er in real life uitziet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pegasus Bekijk Berichten
                        Mijn afspraak staat al geboekt.
                        Ben een benieuwd hoe hij er in real life uitziet.
                        mine too
                        Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                          Paar impressies,

Prachtig
                          2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                          2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                          2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Bron: http://www.auto55.be/nieuws/21628-bm...-patentbeelden

Comment

• Het wordt dus een BMW 4 Sportback.
                              OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                Het wordt dus een BMW 4 Sportback.
                                Dan zou het een GT zijn, dit is duidelijk een Grand Tourer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten

De 4-reeks is voor "coupé" en afgeleide, en deze 4-deurs met hatchback (dus 5-deuren) is dus de Gran Coupé.
                                  En veel mensen hebben een uitnodiging gekregen om deze te zien op het autosalon in closed room.. .en bepaalde zelf in privé bij een speciale gelegenheid (met drank en hapjes)

De Gran Turismo (GT dus) is reeds aanwezig in de 3-reeks
                                  Last edited by blue8300; 27/12/2013, 18:35.
                                  2014 Porsche Boxster 981
                                  2015 BMW serie 2 Cab 220d

Comment

• Wij lieten er onze fotoshop-kunstenaar/slaaf even over gaan en kwamen tot dit resultaat:

Volledig artikel op Autofans.be
                                    autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• hmmm er klopt iets niet. Precies te banaanvormig. Hopelijk wordt ie nog wat agressiever

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                                        Een GT is een 'hogere' wagen. Een A5 Sportback is dat niet. Dat is gewoon een Audi A5 met 4 deuren en een 'fastback' achterste.
                                        De 6 GC is een 6 met 4 deuren en een volwaardige kofferklep waardoor je echt 3 volumes krijgt. Deze 4 GC zal ook wel een gewone kofferklep hebben, maar toch is de lijn van het achterwerk meer gelijkend op een 'fastback' dus zoals de A5 sportback. Dat wordt nog eens extra geaccentueerd door de achterste zijruiten die doorlopen in de C-stijl. De 3GT en 5GT hebben dat ook. Het is dus minder dan de 6GC een carrosserie met 3 volumes.
                                        Eigenlijk is het een 3GT in een lage uitvoering.
                                        Op het eerste zicht is het minder mijn ding dus. Ik zal er moeten aan wennen.
                                        Last edited by BMWMB; 28/12/2013, 00:43.
                                        OO 00 OO

Comment

• Ziehier enkele foto's...

6 GC:

A5 Sportback:

4 GC:

OO 00 OO

Comment

Working...
                                          X