Oorspronkelijk geplaatst door Jocar
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 4-serie
Collapse
X
-
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
-
Ik heb de renders bekeken op bmwblog en bimmerpost.
De 4gc kan met niet bekoren, k vind het eigenlijk een teleurstelling.
Ik had op een kleine 6gc gehoopt, maar tlijkt op een Audi a5 sportback 😐
Dan liever de f30 dan deze f36
Soms vraag ik me af waar BMW mee bezig is....
Sent from my RM-821_eu_croatia_511 using Tapatalk
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDit topic blijft bestaan omdat er nog een versie van de 4 komt, nl. de GranCoupé.
Comment
-
Comment
-
Dat de BMW M4 een knap staaltje werk is, moge duidelijk zijn. Het Beierse racemonster verkoopt ook nog eens beter dan verwacht, maar BMW lijkt er nog een schepje bovenop te willen doen. Onze spionagefotograaf spotte op 'de Ring' een nóg brutere versie van de M4.
Het eerste wat opvalt, zijn de safety car-stickers. BMW levert natuurlijk al sinds 1999 de safety cars voor het MotoGP-kampioenschap, maar wij zetten onze vraagtekens bij deze bestickering. Wat ons betreft is het onderdeel van de camouflage, want de 'normale' M4 werd eerder dit jaar al gepresenteerd als nieuwe safety car.
Bovendien hopen wij natuurlijk op een GTS-variant en het zou zomaar kunnen dat we die hierboven testrondjes zien maken. We zien een ander, licht gecamoufleerd front. De neus hangt extreem laag en is bovendien anders vormgegeven. Achterop zien we een flinke spoiler staan, iets wat niet gebruikelijk is bij safety cars.
BMW heeft nog geen uitsluitsel gegeven over een nog snellere en lichtere M4. Zijn voorganger, de M3 GTS, kreeg 450 pk mee en woog dankzij lichtgewicht kuipstoelen en het ontbreken van de achterbank minder dan 1.500 kilogram. Aan BMW de uitdaging om die cijfers nu te overtreffen.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
Comment