Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW f21

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• BMW f21

De huidige staat niet meer in de configuratie...
    En ik vond er geen treath over...

De nieuwe BMW 1 Serie F21 3-deurs zal naar verwachting op de autosalon van Genève, begin 2012, onthuld worden.

Zij-aanzicht met ingebeelde grote velgen is er alvast boenk op. Jammer dat ik maar niet aan die neus kan wennen...

Comment

de achterlichten lijken op die van een polo en de voorkant is en blijft het lelijkste wat bmw ooit maakte imho.

Anderzijds heb ik op Frankfurt zo een witte gezien verlaagd, met soort van performance pack op met een zwarte streep en dan was hij minder lelijk..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Asthenia Bekijk Berichten
        de achterlichten lijken op die van een polo en de voorkant is en blijft het lelijkste wat bmw ooit maakte imho.

Anderzijds heb ik op Frankfurt zo een witte gezien verlaagd, met soort van performance pack op met een zwarte streep en dan was hij minder lelijk..
        tjien, je bent de eerste die dit hier verteld/ziet, die gelijkenis met de polo.
        Opeens zijn alle polo's lelijk...

Gelukkig kun je achterlichten vervangen door mooie exemplaren.

Comment

De profielfoto valt nog mee. Ik ben benieuwd naar echte foto's.
          American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

zolang fan van bmw geweest, maar dit is toch echt wel een lelijk ding van bmw

Comment

Minder lelijk (vind ik) dan de X1, maar da's ook niet zo moeilijk natuurlijk.

Comment

Eentje zien rijden overlaatst; ( kan toch neem ik aan? want was toch een lelijk ding ) Vanachter viel het op het eerste zicht mee, wel een heel ander beeld als je dan in je spiegel kijkt, die voorkant past toch echt niet op een 1

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Delirium Bekijk Berichten
                  Eentje zien rijden overlaatst; ( kan toch neem ik aan? want was toch een lelijk ding ) Vanachter viel het op het eerste zicht mee, wel een heel ander beeld als je dan in je spiegel kijkt, die voorkant past toch echt niet op een 1
                  De 3 deurs reeds gezien, yeah right...

Anders off topic...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door heidfeld Bekijk Berichten
                    zolang fan van bmw geweest, maar dit is toch echt wel een lelijk ding van bmw
                    Dat is oud worden
                    Vroeger was alles mooier en beter... en toch zal deze een maatstaf worden...

Comment

Die rode 1 is zalig. Zo eentje zie ik wel zitten!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                        Dat is oud worden
                        het is voor bmw te hopen

Comment

het is voor bmw te hopen
                          ik heb aan de verkoop niet gezien dat de vorige 1 een hangbuikzwijn was.... het is geen massa product. Daarvoor is hij te duur. Volgens mij lees ik in de commentaren enige frustratie van jonge mensen die de kont van een polo zien en dus ook niet meer willen betalen. maar als je een 1.6 tdi naast een 116 d zet...

Comment

ik heb aan de verkoop niet gezien dat de vorige 1 een hangbuikzwijn was.... het is geen massa product. Daarvoor is hij te duur. Volgens mij lees ik in de commentaren enige frustratie van jonge mensen die de kont van een polo zien en dus ook niet meer willen betalen. maar als je een 1.6 tdi naast een 116 d zet...
                            de achterkant is nog beter dan de voorkant

Comment

de achterkant is nog beter dan de voorkant
                              Ieder zijn voorkeur

Comment

Dat is oud worden
                                Trekt op niet veel de nieuwe 1.
                                Ik vind hem ronduit zielig als je hem in het echt ziet.
                                Last edited by joodoo; 12/01/2012, 18:48.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk Berichten
                                  Trekt op niet veel de nieuwe 1.
                                  Ik vind hem ronduit zielig als je hem in het echt ziet.
                                  Hoe kan je de 3 deurs nu al gezien hebben ???

Comment

Hoe kan je de 3 deurs nu al gezien hebben ???

3 of 5-deurs: die 3 deurs maakt ineens een model niet knap.

Comment

Zijprofiel vanaf de A-stijl valt wel mee, maar die neus
                                      Telkens ik er ene zie rijden... euh nee dat zal ik Dirk niet aandoen

Trouwens, de voorbumper en zijschorten zijn anders op de witte en rode, dus minstens ene is fotosoep?
                                      My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

Comment

De witte is al zeker fotosoep
                                        Kijk maar naar de knik in de zijkant (boven de klink), dit is het oude model !

Comment

Working...
                                        X