Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw x5
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk BerichtenDe E70 blijft toch een knap ding, zeker op bovenstaande foto .
De nieuwe zal moeilijk beter kunnen doen volgens mij...
Comment
-
Wat een toeval .
Design van de E70 is tijdloos, hij ziet er totaal niet verouderd uit. Tenslotte door een Belg getekend, dat kan geen toeval zijn .Last edited by Gordon Gekko; 18/03/2013, 21:52."Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk BerichtenWat een toeval .
Design van de E70 is tijdloos, hij ziet er totaal niet verouderd uit. Tenslotte door een Belg getekend, dat kan geen toeval zijn .
Comment
-
Kom op BMW, laat die camouflage nu maar achterwege bij het testen van de nieuwe X5, zou je zeggen. Een tijdje geleden zagen we immers al beeld van de derde generatie voorbij komen. Via een modelautofabrikant was het uiterlijk gelekt. Nu hebben we tijdens een testsessie het interieur kunnen vastleggen.
We zien bovenop het dashboard een groot scherm voor het iDrive-multimediasysteem. Een exemplaar van dergelijke proporties maakte zijn debuut in de huidige 6-serie, dus verrassend is de aanwezigheid ervan in de nieuwe generatie X5 niet. En wat zien we verder?
Een knop voor BMW Adaptive Drive, wat we nog niet eerder op de X5 zagen. Daarmee kun je als bestuurder, de gasresponse, de werking van de automatische transmissie, de besturing en de demping aanpassen. Er zit een doekje overheen maar naar alle waarschijnlijkheid krijgt ook de nieuwe X5 weer zo’n joystick-achtige keuzehendel voor de automatische transmissie.
De X5 staat pas voor 2014 op het programma, al verwachten we op de IAA in september wel een eerste officiële kennismaking met het model. Een woordvoerder van de Nederlandse importeur kan daar nog geen uitspraken over doen.
Qua motoren is het zinvol vast een blik op het gamma van de 5-serie en de 7-serie te werpen. Durft BMW het ook aan een viercilinder diesel te leveren in de X5? Omdat Mercedes dat ook doet met de M-klasse is dat een mogelijkheid. De krachtigste viercilinder diesel in de 5-serie levert als 525d 218 pk en 450 Nm. Bij de huidige X5 is de instapdiesel de xDrive30d. Een zescilinder dus. Zekerheid krijgen we pas eind dit jaar. Hoe de X5 er zonder de psychedelische bestickering uitziet zie je hier.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Dit komt alweer goed.
Ik ben eens benieuwd of de trend die zich nu voordoet bij de nieuwe RR, zich ook bij deze X5 gaat voordoen. Ik bedoel dat sinds Di Rupo massaal deze wagens verkocht werden, aangezien de VAA onwaarschijnliijk veel hoger werd. In het straatbeeld kwamen opeens heel wat minder SUV's voor à la X5, X6, RR, RRS,... Ik heb nu de idee dat veel mensen zo'n wagens beginnen te missen, en zich beginnen neer te leggen bij die nieuwe fiscale maatregel. Hoe kan het anders dat de nieuwe RR zo'n verkoopsucces is? Daarom ben ik eens benieuwd naar wat deze X5 in België gaat doen qua verkoop. Aan z'n looks zal het niet gaan liggen, want wat ik hierboven op foto zie is echt wel knap.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Ziet er mooi uit. Enkel het gps scherm in het interieur ziet er goedkoop uit. Bij de huidige is het zo mooi weggewerkt en bij deze is het erop gezet. Bij veel nieuwe modellen doen ze de moeite niet meer om het gps scherm mooi te verwerken in het interieur, ze plakken het gewoon erop of ervoor. Blijkbaar is het de nieuwe trend om het gps scherm op een zo lelijk mogelijke manier te verwerken in het interieur. Rare evolutie...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDit komt alweer goed.
Ik ben eens benieuwd of de trend die zich nu voordoet bij de nieuwe RR, zich ook bij deze X5 gaat voordoen. Ik bedoel dat sinds Di Rupo massaal deze wagens verkocht werden, aangezien de VAA onwaarschijnliijk veel hoger werd. In het straatbeeld kwamen opeens heel wat minder SUV's voor à la X5, X6, RR, RRS,... Ik heb nu de idee dat veel mensen zo'n wagens beginnen te missen, en zich beginnen neer te leggen bij die nieuwe fiscale maatregel. Hoe kan het anders dat de nieuwe RR zo'n verkoopsucces is? Daarom ben ik eens benieuwd naar wat deze X5 in België gaat doen qua verkoop. Aan z'n looks zal het niet gaan liggen, want wat ik hierboven op foto zie is echt wel knap.
Het Range Rover publiek is ook het enige publiek die zicht niets hoeft aan te trekken van fiscale nadelen. Het is ook gewoon een nog klassevollere wagen dan de voorganger.
Vind persoonlijk niet dat er minder SUVs rondbollen. Ook de nieuwe ML zie ik meer dan ik verwacht had. Enkel de VW Touaregs van 1ste generatie zijn aan het uitsterven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk BerichtenHet Range Rover publiek is ook het enige publiek die zicht niets hoeft aan te trekken van fiscale nadelen. Het is ook gewoon een nog klassevollere wagen dan de voorganger.
Vind persoonlijk niet dat er minder SUVs rondbollen. Ook de nieuwe ML zie ik meer dan ik verwacht had. Enkel de VW Touaregs van 1ste generatie zijn aan het uitsterven.
Comment
-
Als de X5 met die viercilinder diesel leverbaar wordt en een lage C02-uitstoot heeft (BMW kennende, zal dat wel het geval zijn), vermoed ik dat deze in België nog goed zal verkopen.
De verkoop van de nieuwe ML heeft althans niet veel last van de Di Rupo-maatregelen, afgaande op het aantal dat ik op de weg zie (meestal 250 CDI).
Het aanbieden van de 250 CDI in België was dus zeker geen slechte zet van Mercedes en als BMW dezelfde weg met de X5 opgaat verwacht ik dat die eveneens gaat scoren."Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk BerichtenDe nieuwe ML verkoopt dan ook nog bijna uitsluitend met de vierpitter."Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
Comment
Comment