Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw x5
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk BerichtenDe nieuwe ML verkoopt dan ook nog bijna uitsluitend met de vierpitter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenmijn zus gaat haar 3de ml kopen, ze gaat van 5 naar 6 naar 4 cylinders en het maakt haar geen hol uit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDit dash is toch met een kleine knipoog naar Audi.Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
- 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
- 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
- 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u
Comment
-
Ten eerste is het scherm van de iDrive niet meer geïntegreerd in het dashboard, maar staat het er los bovenop, net als bij Audi. Bij Audi kan het wel nog in het dashboard klappen.
Ten tweede waren vroeger de lijnen strakker. nu beginnen ze met van die gebogen lijnen, zoals in het rechterdeel met de naar boven gebogen lijn. Idem zoals Audi dat heeft.
Last edited by BMWMB; 07/05/2013, 22:01.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Toen 7 jaar geleden hier de eerste foto's van de E70 X5 gepost werden, was ik echt onder de indruk. Bij deze nieuwe F15 ben ik dat dus niet.OO 00 OO
Comment
-
Afschuwelijk is overdreven, maar ik vind 'm wel, afgaand op deze foto, eerder saai van vormgeving. Het is idd een grote X3, een wagen die mij ook niet aanspreekt. Ik kan niet begrijpen dat mensen een X3 kopen als er voor hetzelfde geld een veel mooiere Evoque te kopen is.OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk Berichtendees zullen wel geen echte fotos zijn, lol, af-schu-we-lijk !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenPfff, BMW wordt echt ook eenheidskoek. Het onderste deel van dat dashboard is zo goed als identiek aan dat van mijn BMW 5.
Nee, dit is inderdaad saai. Achteraan vind ik hem niet zo mooi, die lichten zijn veel te hoog geplaatst.
Wat ik wel tof vind, zijn de onderste luchtsleuven vooraan, die hebben de vorm van de achterlichten. Leuk detail.
Comment
-
De kakelverse X5 hebben we inmiddels kunnen bewonderen. We missen nog een spierbal-rollende M-uitvoering, maar die geweldenaar hebben we nu voor de lens gekregen.
De meest potente versie van de nieuwe X5 is voor zover we nu weten de Xdrive50i, die 450 trappelende paarden naar de wielen stuurt. Uiteraard heeft BMW ook een M-versie in het vat zitten, waar we eigenlijk ook wel erg benieuwd naar zijn. De Duitse heren zijn normaal gesproken erg fanatiek in het gebruik van psychedelische stickers om hun modellen te camoufleren. Ook bij deze X5 M wordt daar gretig gebruik van gemaakt, al kunnen we aan z'n brede sloffen duidelijk zien dat hier iets speciaals voorbij komt rijden.
De M-uitvoering krijgt uiteraard de over de linker- en rechterzijde van de achterkant verspreide dubbele uitlaten. Met enige fantasie is op het afgeplakte front de dikke M-neus te zien, het feit dat de zijkant een stel stickers draagt wijst op de kenmerkende M-sleuven op de voorschermen. Een grote verrassing zal het uiterlijk van de X5 M tijdens z'n onthulling in ieder geval niet meer zijn. Onder de kap verwachten we de twinturbo V8 die ook de M5 van bulderende spierkracht voorziet. De huidige X5 M levert 555 pk, en aangezien de M5 daar met 560 pk erg dicht in de buurt zit zijn we benieuwd of de X5 er veel vermogen bij zal krijgen. In de loop van dit jaar verwachten we de officiële onthulling van de auto die de ML 63 AMG van Mercedes-Benz de wind van voren moet gaan geven.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
Comment