Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Enigste voordeel is de iets handigere laadruimte (rechte vlakken) en geen schrik om interieur vuil te maken (bvb voor bloemisten, bakkers,...). Ik zie het potentieel wel, zeker in een stad zoals London waar je met congestion taxen zit of Duitsland met hun umweltplaketten in sommige steden. En dit valt meer op dan met een Citroen Nemo of zoiets rond te bollen.
NB: op zo een kleine motor met een al heel gunstige co2 uitstoot is het verschil LV <-> standaard tax verwaarloosbaar. LV is dus zeker geen must.
Waarom niet? Bestaat in de originele klassieke versie ook?
Die coupé en countryman hoefde voor mij ook niet wel. Ben er nog steeds geen fan van.
Mijne Clubman zal nu niet meteen ingeruild worden. Maar had ik de keuze, kzou wellicht voor de Clubvan gaan, geleerd uit de interieurschade die ik na een jaar al heb. En dit gewoon door wat IT- en Pro-audio materiaal.
Vandaag Clubvan folder meegepikt van bij de dealer:
Clubvan zal toch als LV kunnen ingeschreven worden in BE als de klant dat wil. M'n is aan het bekijken om een fast-homologatie procedure te kunnen aanbieden aan de klant. Dit wel ten koste van de beenruimte van chauffeur en passagier. ( Nu een LV Berlingo/Partner heeft ook minder beenruimte voor de chauffeur ivgm de passagiersvarianten.) Meerkost van deze optie is nog onbekend.
Nu, die optie zal imho het sop de kolen niet waard zijn gezien de relatief kleine motoren en dat je die reeds al 90% kunt inbrengen als kosten op de zaak.
Basisprijs tussen de Clubvan en de Clubman is trouwens slechts een goeie €500,00 verschil. Had meer verwacht. In de UK is dat een goeie £2500...
1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km) -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)
Comment