Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wel raar dat ze nu concepten vrijgeven die in Gent zullen van de band rollen. Hebben de problemen de vorige weken in Gent ( stakingen ) daarmee iets te maken ? En dat terwijl we eigenlijk zitten te wachten op de nieuwe XC60 !!
Wel raar dat ze nu concepten vrijgeven die in Gent zullen van de band rollen. Hebben de problemen de vorige weken in Gent ( stakingen ) daarmee iets te maken ? En dat terwijl we eigenlijk zitten te wachten op de nieuwe XC60 !!
De XC40 was de eerste in de rij van de nieuwelingen.
Op de XC60 is het nog een heel tijdje wachten.
Ik zie niet in wat de ene staking van Sas daarmee te maken heeft. Die release was wel al langer gepland dan twee weken geleden.
De XC40 was de eerste in de rij van de nieuwelingen.
Op de XC60 is het nog een heel tijdje wachten.
Ik zie niet in wat de ene staking van Sas daarmee te maken heeft. Die release was wel al langer gepland dan twee weken geleden.
Ik heb altijd gehoord ( dealer ) en gelezen dat na de V90 de XC60 de eerste in de rij was die zou uitkomen maar mss is dit verkeerde info?!
Ik kijk erg uit naar dit model.
Momenteel rijd ik een XC 60 in lease, maar voor mijn volgende zou ik sowieso voor een iets kleinere auto willen gaan, omdat ik de plaats niet meer nodig heb, en ik ipv ruimte liever nog wat meer uitrusting of een sterkere motor zou kiezen.
Comment