Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo XC40

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

It's hard to argue with Volvo's progress into luxury territory in recent times, as the brand has gone from strength to strength with its latest models
    There are Pretenders among us.....
    Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

Auto Review is hét magazine voor autoliefhebbers. In elke editie staan uitgebreide vergelijkende tests, het laatste autonieuws en de leukste reportages.

Comment

Benieuwd naar de afmetingen aan de binnenkant en de prijs.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Phacoid Bekijk Berichten

Benieuwd naar de afmetingen aan de binnenkant en de prijs.
          Afmetingen en prijs van de vorige xc60.

Comment

Ik vrees een iets te kleine koffer voor een gezin? Als ik zie dat de nieuwe xc60 'maar' 505 liter koffer heeft.
            Ik zou de xc40 overwegen ipv Tiguan maar eerst even wachten op de voorstelling in de herfst.

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Echt benieuwd naar deze.
                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Zal een succes worden sowieso, is een populair segment.
                  NU: XC60 D3 163pk R-design fwd Geartonic 2010

XC90 2.4 D 225pk 2006
                  S40 2.0D 136pk 2004
                  S40 1.8i 1996

Comment

Comment

VOLVO VERTELT OVER INTERIEUR XC40

Volvo laat steeds meer informatie los over de XC40, de compacte SUV die binnenkort wordt onthuld. Deze keer gaat het om het interieur van de auto, dat vol slimme vakjes en bakjes zit.

Eerder werd al duidelijk dat de XC40 straks veel personaliseringsmogelijkheden biedt en konden we een blik werpen op de achterkant van de auto. Bij het nieuws van vandaag is geen beeld van de auto te bekennen, maar Volvo weet ook zonder dat duidelijk te maken dat het goed heeft nagedacht over de hoeveelheid aflegruimte in het interieur. Het merk kiest de 'stads-SUV', zoals het de XC40 zelf noemt, uit om een aantal slimme vondsten in te presenteren. Om te beginnen, is de auto natuurlijk helemaal van deze tijd met een vak voor je smartphone, die bovendien draadloos kan worden opgeladen. Volvo gaat echter verder, want het deurvak moet zelfs ruimte bieden aan een tablet of laptop, flesjes water én losse, kleinere spullen als een zonnebril, die dankzij een slimme indeling bovendien netjes op hun plek moeten blijven liggen. Dat doet het merk door de speakers niet in de deur, maar elders te huisvesten. Waar de luidsprekers dan wel worden ondergebracht (en of Volvo in plaats daarvan voor deze oplossing kiest), is niet duidelijk.

Tussen de deur en het stuurwiel is straks een pasjeshouder geplaatst, zodat ook je betaal- en id-pasjes altijd binnen handbereik zouden moeten zijn. Ook rechts van de bestuurder, in de middenconsole, is lang over het ruimtegebruik nagedacht. Zo moet er tussen de stoelen genoeg ruimte zijn voor losse spullen, zodat de bekerhouders ook echt als bekerhouders kunnen worden ingezet in plaats van te worden volgestopt met rommel. Bovendien voorziet het merk naar eigen zeggen in een prullenbak, zodat afval direct uit het zicht kan verdwijnen.

Comment

Wordt deze nu voorgesteld in Frankfurt of later ?

Comment

Ergens gelezen dat Volvo daar niet aanwezig zal zijn. Vermoedelijk doet Volvo zelf een voorstelling. Onlangs bevestigde een dealer me dat hij in september zal bestelbaar worden.

Comment

Denk dat er velen zitten te wachten, als je die prijzen ziet van de XC60.

Comment

Inderdaad want voorlopig blijft de Xc60 buiten bereik voor veel kandidaten. Zeker als je dit vergelijkt met de nieuwe Q5.
                              Bij de Xc40 vraag ik me vooral af of het eerder formaat q2 of bmwx1 wordt. Ik vrees q2 en dus niet zo geschikt als gezinswagen.

Comment

Volgens Autobild zo hij rond de 4m40 lang zijn en 1m93 breed. Dus laten we zeggen Range Rover Evoque territorium. Prijzen idem zeker.....?

Comment

Volgens enkele Britse websites eerder prijzen richting Q2. Dat is natuurljk heel wat anders dan de Evoque.

Comment

Info op website Volvo:

Na het grote succes van de dit jaar geïntroduceerde nieuwe Volvo XC60 beleeft de nieuwe XC40 op 21 september zijn wereldpremière. De nieuwe XC40 is het eerste model dat op het volledig nieuw door Volvo ontwikkelde Compact Modular Architecture (CMA) platform wordt gebouwd.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vw.fan Bekijk Berichten
                                      Info op website Volvo:

Na het grote succes van de dit jaar geïntroduceerde nieuwe Volvo XC60 beleeft de nieuwe XC40 op 21 september zijn wereldpremière. De nieuwe XC40 is het eerste model dat op het volledig nieuw door Volvo ontwikkelde Compact Modular Architecture (CMA) platform wordt gebouwd.
                                      thx, ik ben echt benieuwd!
                                      4 rings driver

Comment

Ik hoop zo dat de releasedatum van de nieuwe XC40 inderdaad 21/09/2017 is, maar ik vrees ervoor. Ben gisteren naar dealer geweest ( naar de XC60 gaan kijken!) en die wist nog van niets. Op alle sites staat einde 2017, dus...

Comment

• Staat toch zo op de officiële site van Volvo.
                                          Dit werd me trouwens ook zo bevestigd door een dealer in mijn buurt. Ook op het volvoforum (NL) staat het zo.

Check ook:
                                          ​​​​​​​http://nordicwheels.de/volvo-xc40-ro...vo-xcitenight/

Comment

Working...
                                          X