Zo wil ik het horen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Renault Alpine A110-50 (Concept)
Collapse
X
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Ergens in oktober kon je ze bestellen via hun site.
Er waren 2 versies mogelijk maar de goedkoopste was 55.000€.
Heb dan maar niet op verder geklikt.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenIk zou het zo denken
Ne renault van €55000? Die proberen Alfa na te doen met die 4C
Te hopen dat er voor die prijs zelfs ne V8 met 550pk in komt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk Berichten
Ach, als je ziet wat ze in Stuttgart voor een opgewaardeerde Kever met 4-cilinderblok durven vragen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
Waarom in Stuttgart en nergens anders?
On topic: ziet er helemaal niet verkeerd uit, die Alpine. Reuze benieuwd wat dat IRL gaat opleveren. Als de voorspellingen die je over het gewicht op internet terugvindt (een slordige ton) blijken te kloppen: pet af.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk Berichten
Waarom Porsche in Stuttgart gevestigd is? Dat weet ik niet, maar je kan het zeker ergens op internet terugvinden
On topic: ziet er helemaal niet verkeerd uit, die Alpine. Reuze benieuwd wat dat IRL gaat opleveren. Als de voorspellingen die je over het gewicht op internet terugvindt (een slordige ton) blijken te kloppen: pet af.
Nu, er rijden meer opgewaardeerde kevers rond, dan renault alpinekes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenStraks blijkt dat ze er een 1.6 hebben ingestoken.
Speculaties
En dan zijn er wat speculaties… De belangrijkste: wat krijgt de Alpine onder de kap. Het slimme geld staat op de motor van de Renault Clio RS. Daar nog een 1.6-je, maar hardnekkige geruchten suggereren dat die zal opgeboord worden tot 1,8l en dankzij een knoert van een turbo 300pk zal opwekken. En omdat de Alpine ook licht wordt, moet een sprintje naar 100 in 4,5 tellen of minder realiteit zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenEen 2.0 met een "knoert"van een turbo zou het betere werk zijn
Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
Volgens geruchten is er een akkoord in de maak tussen Alpine en AMG voor de levering van krachtigere motoren aan het Franse merk.
2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design
Comment
Comment