Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Renault Alpine A110-50 (Concept)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik vind het eerlijk spijtig dat ze er geen MX5 RF of GT86 concurrent van gemaakt hebben, gewoon lichtgewicht fun auto met pakweg 200pk en achterwielaandrijving...Nu zit die in een prijsrange waar ie volgens mij niet thuis hoort (zonder er mee gereden te hebben weliswaar)
    Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

• Tja, de toekomst is Carbon ea... Ofwel borduur je verder op het oude. Of je maakt de sprong.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk Berichten
        ik vind het eerlijk spijtig dat ze er geen MX5 RF of GT86 concurrent van gemaakt hebben, gewoon lichtgewicht fun auto met pakweg 200pk en achterwielaandrijving...Nu zit die in een prijsrange waar ie volgens mij niet thuis hoort (zonder er mee gereden te hebben weliswaar)
        Toen ik de eerste foto's zag dacht ik ook dat het een gt86/mx5 concurrent ging zijn.

Een Cayman heeft de badge en 'premium' in zijn voordeel, een 4C en Lotus zien er toch wat meer exotiser uit kwa looks, volgens mij blijven er dan niet al te veel kopers over?

Ben wel benieuwd, hopelijk valt de 2dehands prijs in een paar jaar wel mee

Comment

Working...
        X