Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hij is ongeloofelijk knap irl.
Ik heb er geen woorden voor echt niets op aan te merken, enkel mogen er geen dakrails opstaan want die verpesten de bloedmooie lijn wel
Dat zeg ik hier al dagen aan 'n stuk.
Neenee, j/k., 'ie is inderdaad prachtig in 't echt. Geen enkele foto doet die auto recht.
Niet enkel de raamomlijstingen, ook zie je dat 'ie X5-spiegels krijgt, en niet de knappe concept-spiegeltjes.
Inderdaad jammer.
Maar toch wordt dees een vette kar.
Is het zéker dat het model dat op de foto te zien is de definitieve X6 is? (Dat het de concept niet is is duidelijk; maar hoe weet je dat er aan dit model niets meer kan wijzigen?)
Worden er bij de ontwikkeling van een model niet al in een vrij vroeg stadium "echt" uitziende modellen gemaakt?
Dat betwijfel ik, bij Mercedes is een CLS (om maar een voorbeeld te nemen) ook duurder dan een E-klasse hè.
dan zal de X6 al een zeer dure auto worden want ik heb hier een offerte liggen voor een X5 3.0 sd met de nodige opties en die kost al 73.400€
meer dan genoeg al vind ik
Is het zéker dat het model dat op de foto te zien is de definitieve X6 is? (Dat het de concept niet is is duidelijk; maar hoe weet je dat er aan dit model niets meer kan wijzigen?)
Worden er bij de ontwikkeling van een model niet al in een vrij vroeg stadium "echt" uitziende modellen gemaakt?
Ik ben van niks zeker, maar de X6 Concept had van die ultra-geile "dakzuilloze" zijruiten, en vette spiegeltjes.
De foto daar toont de gewone "Chrome Line" (met matzwarte spiegelvoeten en dakzuilbekleding) op een X6, dus ik ga er gewoon van uit dat dat de definitieve versie wordt. 'k Vreesde al zoiets, maar bon, slecht is 't ook geenszins.
Ik vind 'm nu niet knap en vrees dat ik 'm ook nooit echt knap zal vinden.
Deze wagen is gewoon niet mijn ding. Ik hou niet van het concept van de SUV's, laat staan dat ze er ook nog zo'n coupé-model van maken. Neen, deze X6 zal nooit op m'n oprit staan...
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment