Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW X6

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik vind em wel mooi, héél mooi zelfs, maar ik vrees dat die buiten budget zal vallen. Hij zal wel duurder zijn dan een X5 veronderstel ik... niet ?
    There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• De eerste helft van de auto cva nog maar vanaf de achterste deur gaat het letterlijk bergaf De combinatie van SUV met Coupe is niet echt my cup of tea. Wat is eigelijk de filosofie achter deze X6? BWM heeft toch genoeg aan de X5 of is dit om de Mercedes GL aan te pakken?
      Last edited by ; 23/10/2007, 15:19.

Comment

• eindelijk durf ik nu aan kinderen te beginnen denken

Comment

• Video preview of the upcoming BMW X6 sports activity concept.For car reviews, videos, and one of the oldest and largest car communities on the Internet visit...

Comment

• De eerste foto's van de X6 CLS

Comment

• Die tjoening-spoiler is er echt over.
              Voor de rest wel héél knap.

Comment

• Dat ding op zijn Rami's verlagen moet moddervet zijn gewoon

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                  Dat ding op zijn Rami's verlagen moet moddervet zijn gewoon
                  ja, zat ik ook te denken. Verlaagd moet dat een beest zijn, wel zonder spoiler natuurlijk

Comment

• die spoiler

maar voor de rest

Comment

• snel een fotosoepke

voor:

na:

Comment

• Nah, 'k vind 'm op de originele pic mooier. Past niet, een SUV die zo laag ligt ... vind ik. Dan is Rami z'n Cayding 1.000 keer knapper dan zo'n *pardoes* gedropte X6.

De X6 is en blijft echter een magnifiek mooie wagen, vind ik. Op foto moest ik er niks van weten, tot ik 'm live zag in Frankfurt. Wat 'n beest...

Comment

• Proefritten in gecamoufleerde X6's:

Bron: http://www.motortrend.com/features/a...preview_drive/

Comment

• Ik vind hem mooier mét dakrails

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                              Van voor vind ik het wel erg geslaagd, redelijk agressief, erg BMW. Maar die achterkant is me toch wat raars hoor, zo'n coupélijn op een SUV...

Maar zoals bij alle BMW's went het wel denk ik.

Comment

• Jammer dat de productieversie's niet die knappe stijlloze ramen hebben.

Op foto vind ik hem erg lelijk, maar zoals gTa eerder zei is dat geen referentie.
                                Sommige auto's gaan werkelijk niet op foto.

Motorisch zou het wel allemaal dik in orde moeten zijn. Ik verwacht de N64B4401 motor:
                                4,4 liter V8, directe injectie, twin-turbo (gelijkaardig systeem zoals in de x35i motor) en rond de 430-440 pk.

Komt ook in de X5 iS en de nieuwe 7 reeks.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                  Jammer dat de productieversie's niet die knappe stijlloze ramen hebben.
                                  Vind ik ook echt zonde. In Frankfurt stond hij zo en het feit dat er geen stijlen waren tussen de ramen voor en achter vond ik echt mega knap. Echt spijtig.

Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                  Motorisch zou het wel allemaal dik in orde moeten zijn. Ik verwacht de N64B4401 motor:
                                  4,4 liter V8, directe injectie, twin-turbo (gelijkaardig systeem zoals in de x35i motor) en rond de 430-440 pk.

Komt ook in de X5 iS en de nieuwe 7 reeks.
                                  Probeer daar maar is aan te weerstaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                                    Proefritten in gecamoufleerde X6's:

Bron: http://www.motortrend.com/features/a...preview_drive/
                                    The toads are coming!!!

Anyway, verlagen die handel

Comment

• Mercedes heeft de "CLS-TYPE" wagen uitgevonden dus Porsche, BMW, AUDI, ed gaan volgen.
                                      BMW heeft de X5-TYPE (SUV) uitgevonden dus ...
                                      BMW heeft de X6 uitgevonden (sport-SUV) dus de anderen gaan volgen. t'Is gewoon een nieuw type van auto die zeker en vast zal aanslaan bij de middenstand.
                                      AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten
                                        BMW heeft de X5-TYPE (SUV) uitgevonden dus ...
                                        Klopt niet.
                                        Land Rover was al jarenlang ervoor eerst met zijn Range Rover.

Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten
                                        BMW heeft de X6 uitgevonden (sport-SUV) dus de anderen gaan volgen. t'Is gewoon een nieuw type van auto die zeker en vast zal aanslaan bij de middenstand.
                                        Klopt ook al niet.
                                        Land Rover was eerst met zijn Range Rover Sport.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
                                          Klopt niet.
                                          Land Rover was al jarenlang ervoor eerst met zijn Range Rover.

Klopt ook al niet.
                                          Land Rover was eerst met zijn Range Rover Sport.
                                          Op het eerste punt heb je gelijk

Op het tweede niet. Een RRS heeft niet de sportieve look van de X6 en is bijgevolg met zijn 2.7 lang niet zo snel als de X5 3.0D.
                                          AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

Working...
                                          X