Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW X6

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
    Proefritten in gecamoufleerde X6's:

    Dit >>>>>>>>>>>>>>>>> X5

    Wat een prachtige neus!

    Comment


    • Ik zie al een groot nadeel aan de BMW X6 tov MB GL en AUDI Q7 m.n. de snel dalende kofferlijn. ZEER GROOT NADEEL .
      AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.


      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten
        Op het tweede niet. Een RRS heeft niet de sportieve look van de X6 en is bijgevolg met zijn 2.7 lang niet zo snel als de X5 3.0D.
        Volgens mij doelde hij op de stormer concept.



        Tijd dat ze die uitbrengen

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
          Volgens mij doelde hij op de stormer concept.



          Tijd dat ze die uitbrengen
          Mooie foto maar neem het van mij aan; wanneer RR zijn nieuw concept niet meer afrond zal het snel gedaan zijn met RR (zie Jaguar).
          AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.


          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten
            Mooie foto maar neem het van mij aan; wanneer RR zijn nieuw concept niet meer afrond zal het snel gedaan zijn met RR (zie Jaguar).
            Wat bedoel je?

            Land Rover staat er verre van slecht voor hoor.

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
              Wat bedoel je?

              Land Rover staat er verre van slecht voor hoor.
              Trek ik niet in twijfel. De hoekige carrosserie is ouderwets (sinds de jaren 70 zijn ze sowieso niet veranderd) en op korte termijn zullen dit (volgens mij) bekopen. Kijk, Jaguar had succes bij dat klein model 6-tal jaar geleden maar bleef bij zijn ouderwetse stijl ... dat pikken ze niet meer en nu is Jaguar ei na DOOD. Ik zie ze toch bijna niet meer op t'straat en Ford wil die blikkendozen kwijt. Ik vrees dat RR dezelfde toekomst tegemoet gaan. Eveneens de motoren moeten ze al importeren van de PSA groep. Wel ALLE LOF voor de diesel 2.7 = vlot en stil !!
              AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.


              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                Proefritten in gecamoufleerde X6's:





                Bron: http://www.motortrend.com/features/a...preview_drive/
                In die kleur graag!

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
                  Klopt niet.
                  Land Rover was al jarenlang ervoor eerst met zijn Range Rover.

                  Klopt ook al niet.
                  Land Rover was eerst met zijn Range Rover Sport.
                  Jouw stellingen kloppen naar mijn mening allebei niet.

                  De X5 was de eerste auto met terreinwagenlooks, die echter helemaal op tarmac mikte en geenszins op 't terrein, en die dus ook geen reductiebak had, maar wel 4WD die elektronisch werd geregeld. Z'n rijcapaciteiten evenaarden die van een goeie gewone wagen, en daarmee creëerde 'ie naar mijn mening weldegelijk een nieuwe niche.
                  De Range Rover was daar allerminst de eerste voor, dat was een echte terreinwagen pur sang: log, zwaar, helemaal niet sportief rijdend (mijlen verwijderd van 't rijgedrag van een gewone auto, en dus ook van dat van de X5), reductiebak, en zéér capabel in het ruige terrein (té capabel voor z'n mooie en best fragiele uiterlijk zelfs).
                  Mercedes-Benz had voordat BMW met de X5 kwam al z'n eerste ML, die ook eerder een softroader dan een échte hardcore offroader was ... maar die presteerde duidelijk beter dan de X5 op terrein, en duidelijk minder dan de X5 op de weg.

                  Ook op 't tweede vlak heb je m.i. geen gelijk. De enige auto die nog een béétje naast de X6 kan gezet worden, is de Infiniti FX, die ook een zeer sportieve lijn heeft, rond is van vormen. De Range Rover Sport is niks anders dan de poging van Land Rover om de X5 te counteren : een terreinwagen die de nadruk op de weg legt, veeleer dan op 't terrein, en die hip is, jonge mensen aanspreekt en aldus wil mee profiteren van de door de X5 gecreëerde niche van de luxe-softroaders die zeer goed rijden op de openbare weg, en eigenlijk zo goed als niet thuishoren op ruiger terrein. En dan nog is de Range Rover Sport meer terreinwagen dan de X5, met een duidelijk minder overtuigende wegligging op de openbare weg, maar betere prestaties op medium terrein.
                  De Range Rover Sport schoot trouwens z'n doel behoorlijk voorbij, door te zwaar te zijn en teleur te stellen inzake rijcapaciteiten, en 'ie kan noch de X3 noch de X5 evenaren (laat staan voorbijsteken) op 't terrein waar 99,999% van de eigenaren 'm gebruiken (net zoals de X3 en de X5): de openbare weg. Bovendien is 'ie ook hoekig, en is er helemaal geen coupé-lijn, of vloeiende lijn te bespeuren (i.t.t. de X6 die een compleet nieuw concept creëert, dat van een "4-deurs coupé op 4WD SUV-platform", let op de contradicties). Nog meer zelfs: de Range Rover Sport staat een trapje lager dan de échte Range Rover inzake afwerking, materialen e.d. Op dat vlak mag je 'm hoogstens op 't vlak van de X3 plaatsen, terwijl de X6 zich nog boven de X5 verheft. Ook op 't vlak van prijs zal de X6 in 'n andere klasse spelen dan de Range Rover Sport.

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten
                    Ik zie al een groot nadeel aan de BMW X6 tov MB GL en AUDI Q7 m.n. de snel dalende kofferlijn. ZEER GROOT NADEEL .
                    Puur objectief heb je gelijk. Nu is het wel zo dat de markt van de SUVs een van de automarkten is waar het minst objectief gekozen wordt...

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten
                      Ik zie al een groot nadeel aan de BMW X6 tov MB GL en AUDI Q7 m.n. de snel dalende kofferlijn. ZEER GROOT NADEEL .
                      Euhm, dat is net de bedoéling!! De X6 is niet bedoeld om groot te zijn (dat doet de X5 op voldoende wijze), maar net om zo speciaal te ogen. Oké, smaken zijn niet voor discussie vatbaar ... maar je kan bezwaarlijk zeggen dat die X6 een lompe auto is (vergeleken met de X5, en zeker vergeleken met de semi-zeppelin Q7). Voor iedere klant die de X6 koopt, is die snel dalende kofferlijn geen zeer groot nadeel, maar net één van de redenen waarom ze die auto kochten.

                      Jouw stelling is even treffend als zeggen dat de Porsche 911 toch niet zo handig is als gezinsauto, omdat er geen 4 kinderen en 3 buggy's in kunnen. Ja, uiteraard is dat zo, nogal wiedes.

                      Comment


                      • Op die laatste foto's is ie echt magnifiek!

                        Hoop alleen dat PDC wel standaard zal zijn achteraan.

                        Comment


                        • Ik heb nog een impressie gevonden.

                          Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                          • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                          • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                          • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

                          Comment


                          • Een gegroeide 1 coupé

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                              Nog meer zelfs: de Range Rover Sport staat een trapje lager dan de échte Range Rover inzake afwerking, materialen e.d. Op dat vlak mag je 'm hoogstens op 't vlak van de X3 plaatsen, terwijl de X6 zich nog boven de X5 verheft. Ook op 't vlak van prijs zal de X6 in 'n andere klasse spelen dan de Range Rover Sport.
                              Zeer groot gelijk. RRS is van ver mooi maar van dichtbij ... euhm.
                              AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.


                              Comment


                              • Wanneer zou deze officieel worden?

                                Comment


                                • In Frankfurt is hij toch offcieel voorgesteld? Waarom dan nog fotos van gecamoufleerde wagens en impressies posten.
                                  Het is toch al lang bekend hoe hij eruit gaat zien? Of mis ik hier iets?

                                  Comment


                                  • In Frankfurt stond een 'concept' versie. Het is echter een publiek geheim dat de productieversie hier niet veel van zal verschillen.
                                    BMW = Freude Am Fahren

                                    Comment


                                    • edit.
                                      Last edited by ; 26/11/2007, 23:07.

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten






                                        bron : ww.bobaedream.co.kr
                                        Kruis...

                                        Comment

                                        Working...
                                        X