Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW X6

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• hoe langer ze wachten om deze X6 uit te brengen hoe meer kans er inzit dat dit mijn toekomstige auto word

Comment

• Last edited by ; 26/11/2007, 23:10.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
        Op deze foto vind ik die rechtse echt lelijk.
        Kijk eens naar de hoe-noemen-jullie-dat de C stijl ofzo. Het achterste van de achterramen zeg maar. Hier nog een stijleke bij en hups nog een klein raampje hier en daar er tussen proppen. Net op de plaats waar die dakdragers ook naar beneden komen op het daar nog wat drukker te maken. Nee, allemaal erg lelijk gedaan vind ik.
        Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
        • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
        • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
        • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• Dan hadden ze beter dat hele achterse raampartij in 1 stuk gemaakt en de deur laten lopen tot en met de Hofmeister knik.

Comment

• Wacht tot je 'm live ziet, 't is 't enige wat ik kan zeggen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
              Wacht tot je 'm live ziet, 't is 't enige wat ik kan zeggen.
              Ja, maar in Frankfurt sond hij wel zonder stijlen hé gTa!

Comment

• Juist, dat was extra knap, maar de algemene vorm is toch superknap? Op foto vond ik zelfs de concept niet mooi, en live vond ik 'm prachtig.

Comment

• Ik geloof er nog in ja ..

Mijn nonkel had zich bijna een pre-order getekend maar wacht toch af om hem live te zien, vanaf dan zal hij onmiddellijk bestellen !

En ik kan al raden hoe hij er uit zal zien , zwart - zwart én standaard velgen, motorisch een X6 3.0d !

Hopla

Comment

• Pff.. ik weet het nog steeds niet hoor..

Het nut ontgaat me ook volledig, maar dat kan me nu echt niet schelen. Als een auto mooi is in een bepaalde vorm, dan heb ik daar geen probleem mee.

Op sommige real-life foto's ziet hij er ongeloofelijk lelijk uit, soms uit prorportie.. maar als ik dan terug kijk naar de conceptfoto's vind ik 'em weer prachtig..

Anyway, van mij mogen die methodist afschieten.

Comment

• Vanmorgen kwam ik toevallig mn BMW dealer tegen.
                      Ons gesprek ging al snel over de X6.
                      Ik bleek al op zijn shortlist van potentiele kopers te staan.

De nieuwe X6 komt voor het eerst naar ons land op het Autosalon in januari '08.
                      De eerste wagens zijn voorzien voor mei '08.
                      Er komen direct 5 motoren uit : 3 benzines, waaronder een nieuwe 5.0 biturbo en de 3.0 biturbo, en 2 diesels (3.0d & 3.0sd).
                      Het M-sportpakket komt er pas in modeljaar '09, dat begint in sept-okt '08.

Comment

• 5.0 Biturbo.

Comment

• edit.
                          Last edited by ; 03/12/2007, 23:00.

Comment

nieuw gaat die waarschijnlijk veel te veel geld kosten he , meer dan de X5 naar het schijnt
                            volgens kenners hier ...

maar als ze een jaar of 2 op de markt zijn

Comment

• Awel, hij is prachtig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                                Awel, hij is prachtig
                                De voorkant is idd prachtig, stukken beter dan bij de X5! Maar die achterkant....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                  De voorkant is idd prachtig, stukken beter dan bij de X5! Maar die achterkant....
                                  bwa die achterkant interesseert mij niet , ik zie die toch nie veel
                                  van mijn E90 zeggen ze ook allemaal dat die op niks trekt en ik rij er nog altijd met evenveel plezier mee rond

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                                    bwa die achterkant interesseert mij niet , ik zie die toch nie veel
                                    van mijn E90 zeggen ze ook allemaal dat die op niks trekt en ik rij er nog altijd met evenveel plezier mee rond
                                    Gij niet nee, maar als ik achter u op de baan rij wel dan kijk ik liever op uw E90 dan op de achterkant van de X6. Ik ga nog geen voorbarig oordeel vellen dus geef ik de X6 nog het voordeel van de twijfel tot ik 'm in het echt heb gezien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                      Gij niet nee, maar als ik achter u op de baan rij wel dan kijk ik liever op uw E90 dan op de achterkant van de X6. Ik ga nog geen voorbarig oordeel vellen dus geef ik de X6 nog het voordeel van de twijfel tot ik 'm in het echt heb gezien.

ik heb er het volle vertrouwen in dat de achterkant ook wel zeer mooi zal zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                                        ik heb er het volle vertrouwen in dat de achterkant ook wel zeer mooi zal zijn
                                        Laten we het hopen ja... zou echt zonde zijn moest die achterkant afsteken tegen de voorkant.

Comment

Zo is hij inderdaad schitterend! Alleen de kleur, maar dat is snel verholpen natuurlijk.

Comment

Working...
                                          X